באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

העברת כספים לחו”ל עם Western Union

חברת בית מאור, חברה ישראלית מובילה לאספקת שירותים פיננסיים, נבחרה לאחרונה מתוך עשרות נקודות מתל אביב כדי לעבוד עם Western Union העולמית! מדובר בבשורה של ממש ללקוחות הזקוקים בין השאר להעברות כספים למדינות רבות בעולם.

זוהי הזדמנות טובה להכיר יותר את חברת western union וכן להבין את היתרונות של העברות כספים לחו”ל באמצעות סוכנות מובילה העובדת עמה.

מה זה Western Union

חברת Western Union (ווסטרן יוניון) הינה חברה אמריקאית מובילה העוסקת כיום בהעברות כספים כמעט לכל מקום בעולם, למעט סוריה, לבנון ואיראן. החברה, שפועלת באמצעות רשת של מאות אלפי סוכנים ברחבי העולם, נחשבת לאמינה ביותר ושמה הפך למותג של ממש.

פעילותה של החברה החלה לפני למעלה ממאה וחמישים שנה. באותה עת היא התמקדה בתקשורת באמצעות פריסה של קווי טלגרף. כבר אז החלה לספק גם שירותים של משלוחי כספים, אשר הפכו בהמשך לעיסוק המרכזי שלה.

היעילות של החברה והטיפול המהיר הפכו אותה להצלחה בתחום השירותים הפיננסיים הגלובליים וגם להנפקתה בבורסה. מחזור המכירות שלה והצלחתה בשוק המניות האמריקאי רבות על השירות הטוב ועל מספר המשתמשים בשירותיה.

ראוי לציין שבין לקוחותיה של החברה ניתן למצוא לקוחות בכל סדרי הגודל – לקוחות ביתיים, עסקים קטנים ואף תאגידים. לצד העברות ללקוחות מזדמנים, החברה מבצעת גם העברות גדולות ללקוחות קבועים, מכל העולם.

יתרונות חשובים

לאחר שהצגנו את western union, נמשיך עם כמה נקודות חשובות שמעניינות כל מי שזקוק לשירות יעיל של העברת כספים לחו”ל. ביצוע הפעולה באמצעות סוכן מורשה של החברה ובמיוחד כזה שעוסק באספקת שירותים פיננסיים נוספים מאפשר ליהנות מכל היתרונות החשובים. בין היתר מדובר על:

1. העברה באמצעות רשת האינטרנט, אונליין – האפשרות לנצל את רשת האינטרנט לביצוע העברות לכל מקום בעולם מספקת ממד חשוב של נוחות ומהירות. יש לציין שביצוע הפעולה נעשה תוך שימוש במנגנוני אבטחה מתקדמים.

2. ביצוע של העברה באופן שאיננו רק מהיר אלא גם פשוט ויעיל – בזכות יכולת להעביר את הכספים לכל מקום, בכל זמן ובצורה פשוטה ויעילה הצליחה western union לזכות בשמה הטוב ובמוניטין מצוין.

3. חברה בינלאומית מוכרת ובטוחה – כאשר מבצעים העברה של כסף לחו”ל, גם בסכומים גבוהים וגם בסכומים קטנים, רוצים להיות בטוחים שהכל יבוצע נכון, בלי טעויות, בעלי בעיות, בלי עיכובים. כאשר מבצעים את הפעולה באמצעות חברה עם פריסה בינלאומית, עם מנגנון משומן ועם מוניטין מצוין, אפשר לדעת שיש על מי לסמוך.

4. הפריסה האדירה של ווסטרן יוניון כוללת למעלה מ-500,000 סניפים, ביותר מ-200 מדינות, ובכך מאפשרת נגישות ונוחות אופטימלית הן למשלוח והן לקבלת כספים.

5. קראו עוד על המרת מטח.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: