באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

לקיחת הלוואות לעסקים בליווי איש מקצוע

כאשר בעל העסק צריך לבקש הלוואה מהבנק, וזאת לצורך פתיחת העסק, הרחבה שלו או התמודדות עם משברים כלכליים כאלה או אחרים, הוא זקוק לפנות לבנק לצורך הלוואה לעסק, כאשר במקרים שונים התנהלות שגויה מצידם של אנשי העסק מביאה לכך שהם אינם מקבלים את ההלוואה כלל, או לפחות מקבלים אותה, אך בתנאים שרחוקים מלהיות אטרקרטיביים.

בית מאור מציעה ליווי אישי מקצועי בעת פנייה לבנק לבקשת אשראי. הנה כל מה שחשוב לדעת על השירות ויתרונותיו:

המטרה העיקרית: הכרת “הצד השני”

הלוואות לעסקים הן בעלות שני צדדים: מצד אחד, כמובן, אנשי העסק, ומהצד השני – הגורם הפיננסי ממנו מבקשים את ההלוואה, לרוב בנק. הבעיה היא שעבור רוב בעלי העסקים, מערכת הבנקאות היא נושא מעורפל ובלתי מוכר. בעלי העסק אינם מכירים או מבינים לגמרי את השיקולים העומדים בבסיס ההחלטה של הבנק (למשל, החשש שכספי ההלוואה לא ישובו אליו), או את הליך קבלת ההחלטות שהוא מבצע. כתוצאה, עלולים אנשי העסק לנקוט באסטרטגיות שאינן ראויות, כמו גם לא להבין מדוע הבנק נוקט במדיניות זו או אחרת כנגדם.

במצב כזה, אין ספק שגורם המכיר את המערכת הבנקאית היטב יכול לסייע באינספור היבטים. חשוב שיהיה זה איש מקצוע, אשר בקיא בתחום עד רמת היסוד, כך שהוא יוכל לדבר ב”שפה בנקאית”: למשל, חברה הפועלת שנים רבות בתחום הייעוץ העסקי, או אפילו מתן אשראי לעסקים, דוגמת בית מאור. ליווי שכזה מגדיל את הסיכויים לקבלת אשראי אטרקטיבי במידה ניכרת, כפי שנראה מיד.

כל המעלות של הסיוע

קבלת ליווי מחברה מקצועית בתחום בעת בקשת הלוואות לעסקים יכולה לסייע באינספור מובנים. בין השאר, מדובר כאן על צרכי העסק הספציפיים והסיבות המביאות לכך שהוא זקוק להלוואה, גובה האשראי הדרוש, משך קבלת ההלוואה, פרק זמן ההחזר שלה וכיוצא בזה. איש המקצוע, או הנציג מטעם בית מאור, יגיע לפגישה הזו כשהוא מכיר גם את השיקולים, הרצונות והצרכים של הלקוח שלו: ברור כי הלוואות לעסקים קטנים שונות לחלוטין מאלה המיועדות לעסקים בינוניים וגדולים. על כל פנים, התנהלות שכזו מקטינה את הסיכונים לקצר בתקשורת בין שני הגורמים, קצר שעלול להיות שווה הרבה מאד כסף.

חברה מנוסה בתחום, דוגמת בית מאור, יכולה לשפר במידה ניכרת גם את מחיר האשראי שמקבל העסק. במילים אחרות, מדובר בשיפור תנאים של הלוואה בערבות מדינה, למשל בכל הנוגע לתקופת ההחזר – סוגיה קריטית לכל הדעות. התוצאה היא עסקה אטרקטיבית בכל קנה מידה, שיכולה להצעיד את העסק קדימה.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: