באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

המרת כספים בתל אביב

אם אתם רוצים לבצע המרת כספים בקלות ובמהירות באיזור המרכז, יכול להיות שכדאי לכם לבדוק את האפשרות של המרת כספים בתל אביב. העיר מלאה במקומות בהם ניתן להמיר כסף – בנקים ועמדות צ'יינג' מורשות. אבל כדי לדעת מה הוא המקום הבטוח והמשתלם ביותר, כדאי שתבדקו את הדברים לעומק. במאמר הבא אנחנו הולכים להסביר לכם בדיוק כיצד לעשות זאת – בקלות וביעילות.

מתי כדאי לבצע המרת כספים בתל אביב?

המרת כספים בתל אביב היא הכרחית לפני כל נסיעה לחו"ל, ולעתים גם לאחר החזרה. הסיבה לכך היא שכאשר אתם כבר במדינת היעד, לא בטוח שתצליחו למצוא צ'יינג' אשר יקבל שקלים. ואם כבר מצאתם – כנראה שאין לו תחרות, ולכן הוא גובה עמלות גבוהות במיוחד. 

המרת כספים לפני חופשה

לקראת יציאה לחופשה, כדאי מאוד שיהיה לכם את כל הכסף המזומן שאתם צריכים. לא כל מקום מקבל כרטיסי אשראי, ורצוי שיהיה קצת מזומן בכיס לכל מקרה שלא יבוא. 

המרה למטבע עם שער יציג 

אם אתם נוסעים למדינה אשר למטבע שלה יש שער יציג עם השקל, תוכלו להמיר את הכסף שלכם ישירות למטבע היעד. אם אתם נוסעים למדינה שלמטבע שלה אין שער יציג עם ישראל, עדיף לבצע המרת מט"ח בתל אביב לדולר או ליורו, כך שתוכלו להמיר שוב בצ'יינג'ים מקומיים.

ההבדל בין המרת כספים בתל אביב להמרת כספים בערים אחרות

אם אתם מבצעים המרת מט"ח לעתים קרובות, אתם בטח יודעים שיש משמעות גדולה לשער אשר מציע הצ'יינג' וגם לעמלת ההמרה. לרוב, עמלות המרה בבנקים השונים יהיו הגבוהות ביותר. 

אם אתם רוצים למצוא שערי המרה טובים ועמלות נמוכות, כדאי לכם ללכת למקום שיש בו הרבה צ'יינג'ים ותחרות גבוהה. במקומות בהם יש תחרות נמוכה, לרוב העלות יהיו גבוהות יותר. עובדה זו הופכת את האפשרות של המרת כספים בתל אביב לטובה מאוד. 

ממה צריך להזהר כאשר מבצעים המרת כספים?

כאשר אתם מבצעים המרת כספים בתל אביב, רצוי לוודא שעמדת הצ'יינג' בה אתם ממירים את הכסף היא מורשית ובטוחה. ניתן לבדוק אם השטרות אמיתיים לאחר שתקבלו אותם. אם אתם בוחרים לעשות זאת, חשוב שזה יהיה ישר כשאתם מקבלים את הכסף כשהפקיד עדיין רואה אתכם – אחרת עלולים להאשים אתכם שהחלפתם את השטר במקרה ומצאתם זיוף. אם אתם רואים עמדות זמניות, שנראות מפוקפקות, העדיפו להתרחק ולחפש מקום אמין יותר. עדיף שתבזבזו עוד כמה דקות מהיום שלכם, מאשר שתיקלעו למצב הלא נעים של הפסד כסף לחינם. 

דרכים לביצוע המרת כספים אונליין

אם אתם רוצים לרכוש מטבע חוץ (כמו דולר או יורו) דרך האינטרנט, בצורה מקוונת, ניתן לעשות זאת בקלות ובמהירות. עם זאת, חשוב לדעת שאפשרות זו היא משתלמת, בדרך כלל, רק במידה ותבחרו להמיר סכומי כספים גדולים מאוד – אחרת העמלות יהיו גבוהות יותר מאשר העמלות שתמצאו בהמרת כספים בתל אביב. לכן, אם אתם מעוניינים בהמרת כספים בסכומים קטנים יחסית, אנחנו ממליצים לעשות זאת במזומן. 

להמיר כסף מזומן בעזרת השירותים הפיננסיים של בית מאור

אנחנו בבית מאור מעניקים ללקוחותינו מגוון רחב של שירותים פיננסיים – החל מהמרת כספים ועד לייעוץ מקצועי מטובי הכלכלנים. הצוות שלנו הוא מנוסה ביותר, וכולל אנשי מקצוע מצויינים שישמחו שעמוד לשירותכם ולעזור לכם להגון על האינטרסים שלכם. חברת בית מאור קיימת כבר עשרות שנים, ממשיכה להתחדש בכל עת ופועלת תחת התקנים הנוקשים של מדינת ישראל. לשאלות נוספות ותיאום שיחה או פגישה, אנא כתבו לנו דרך האתר.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: