באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

המרת מטח תל אביב

המרה של מטבע חוץ, או בקצרה – מטח, היא למעשה החלפה של כסף זר בשקלים או החלפה של שקלים לכסף זר. כולנו מכירים את הצורך בהמרת כספים מטיסות לחו"ל, אבל לא כולנו יודעים מספיק על המרת מטח כדי לעשות זאת בצורה חכמה, אז החלטנו לעשות עבורכם קצת סדר:

שערים שחשוב להכיר – בלי קשר לכדורגל

ישנם שני סוגי שערים עיקריים שחשוב להכיר להמרת מטח:

  1. שער יציג: זהו השער "המייצג", שנקבע על ידי בנק ישראל מידי יום, לפי דגימות שמתפרסמות באופן שוטף על ידי בנקים בכל רחבי העולם, בדרך כלל לפי השוואה בין המטבע המקומי שלהם לדולר אמריקאי. 
  2. שער רציף: זהו שער שמתעדכן באופן רציף, ממש בכל דקת מסחר. זהו השער שלרוב הוא הרלוונטי ביותר כשאתם מגיעים לצ'יינג' כדי לעשות המרת מטח תל אביב.

אבל – חשוב לדעת ששער רציף הוא לרוב אינו השער שבו תעשו את עסקת המרת המט"ח שלכם, כיוון שלשער זה מתווספות עמלות קנייה ומכירה, שלרוב מייקרות את שער הקנייה ביחס לשער הרציף ומוזילות את שער המכירה. בנוסף ישנו שער המרה למזומן ושער העברות והמחאות.

המרת מטח תל אביב

על מי אפשר לסמוך?

אם תרצו לבצע המרת מטח בתל אביב, תגלו שיש מספר מקומות ודרכים לעשות זאת:

דרך הבנק שלכם

זוהי הדרך המוכרת והזמינה ביותר, אך עם זאת היא גם יקרה מאוד. כשאתם מבצעים המרת מטח דרך הבנק, לרוב הוא לא גובה מכם רק את עמלת הקנייה או המכירה, אלא גם עמלות נוספות כמו עמלת המרה, עמלת פקיד ועוד.

דרך צ'יינג' בתל אביב

המרה דרך צ'יינג' בתל אביב זוהי דרך להמרת מטח שיכולה נגישה ופשוטה בגלל שלרוב אפשר להמיר גם באמצעות אשראי, אך לעיתים יכולה לעלות ביוקר. שער ההמרה משתנה בין צ'יינג'ים ולעיתים גבוה משמעותית משער ההמרה. לכן, כדאי לבצע את ההמרה בצ'יינג' מסוים רק לאחר מחקר מעמיק והשוואת מחירים בין כמה צ'יינג'ים שונים באזור.  

דרך שימוש באשראי במדינת היעד

זוהי הדרך הכי פשוטה ביותר, שלא דורשת מאמץ בהמרת מטח בתל אביב ושמירה עליו. אבל, זוהי הדרך שעליה נגבית העמלה הגבוהה ביותר שיכולה להגיע עד ל-3% מסכום העסקה. בנוסף, זכרו שלא כל מקום בעולם מקבל אשראי ותמיד כדאי להצטייד במזומן.

למה כדאי לי לשים לב?

ראשית, חשוב לשים לב ולא לזלזל בגובה שער ההמרה שהמקום בו בחרנו לעשות המרת מטח בתל אביב דורש מאיתנו. נכון, הפער בין השערים לרוב בא לידי ביטוי במספר אגורות בלבד. אבל, אסור לזלזל באגורות האלה, כיוון שהן מוכפלות בסכום שאותו המרתם, כך שהן עלולות להצטבר לסכומים משמעותיים שתשלמו על עמלות ללא כל סיבה.

שנית, חשוב לשים לב לעשות המרת מטח בתל אביב רק במקום אמין ומקצועי שאפשר לסמוך עליו. וודאו שלמקום שבו אתם בוחרים לבצע המרת כספים יש רישיון להמרת מטח, שיש לו ניסיון והמלצות.

כל כך הרבה השוואות ובדיקות, אין פתרון אחד פשוט?

הפתרון הפשוט ביותר להמרת מטח בתל אביב הוא המרת מטח בבית מאור. בבית מאור תוכלו ליהנות מכל העולמות – גם להמיר מטח ללא עמלת המרה בשער החליפין הנמוך ביותר ביחס לכל שאר החלופות וגם להנות מנוחות מרבית, שכן קיימת עבורכם האפשרות לפריסה לתשלומים באשראי.

לבית מאור יש ניסיון של עשרות שנים בתחום המרת מטח בתל אביב ואלפי לקוחות מרוצים וממליצים. בנוסף, חשוב לציין שכל הפעילות והמרת המטח מתבצעת ברישיון, באישור שוק ההון ומפוקחת על ידי משרד האוצר.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: