באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

צ'יינג' בתל אביב

שירותי צ'יינג' בתל אביב יכולים להיות שימושיים במיוחד, במגוון הזדמנויות, ולא רק לתיירים. השימוש הנפוץ ביותר לצ'יינג' הוא כמובן המרת כספים לקראת טיסה.


ישנם כמה וכמה ארגונים שחשוב לעשות לפני הטיסה, אך יציאה מהארץ עם לכל הפחות סכום ראשוני של כסף מזומן המתאים למדינת היעד שלכם, הינו בסיסי והכרחי, וחשוב לא לשכוח לעשות זאת.

אם נזכרים לעשות זאת רק בשדה התעופה או אפילו בשלב מאוחר יותר, עמלות ההמרה יטפסו ויעלו, והעסקה תהיה פחות ופחות משתלמת עבורכם.

צ'יינג' בתל אביב

בית מאור – צ'יינג' בתל אביב

אם אתם מחפשים מקום אמין, איכותי ומקצועי לבצע בו את המרת מט"ח, אתם מוזמנים להכיר את בית מאור, המתמחה בשירותי צ'יינג' בתל אביב ובניכיון צ'קים לעסקים.

עומדות מאחורינו שנים רבות של ניסיון במתן מענה בכל הנוגע להחלפת כספים.

ההמרה אצלנו הינה בעלת יתרונות רבים, המאפשרים לה להוות את האופציה העדיפה ביותר העומדת בפני מי שטס לחו"ל.

  • פריסה לתשלומים – אנו מאפשרים פריסה לתשלומים, מה שיאפשר לכם לבצע את הרכישה בקלות גם אם אתם לא רוצים לבצע הוצאה חד פעמית גדולה.
  • שער חליפין אטרקטיבי – שער החליפין אצלנו הינו מהנמוכים שיש בשוק, כך שההמרה תהיה המשתלמת ביותר אל מול כל שאר אופציות ההמרה.
  • עמלות המרה – ניתן לבצע אצלנו המרות מט"ח ללא עמלות המרה, מה שעשוי להוזיל משמעותית את רכישת המט"ח.
  • מעניקים שירות לכל המטבעות – ניתן אצלנו לבצע המרה של כל מטבע שהוא, לשקל או משקל.

מהם היתרונות של צ'יינג' בתל אביב?

המרה של כסף באמצעות צ'יינג' בתל אביב תאפשר לכם מספר יתרונות, שלא תמצאו באופציה אחרת של החלפת כספים.

1. אמינות 

המרה בצ'יינג בארץ, תאפשר לכם להיות בטוחים הרבה יותר שאתם עושים עסקה בטוחה והוגנת, לעומת המרת מט"ח בחו"ל. היכולת לתקשר בצורה מיטבית עם נותן השירות, תאפשר לכם להרגיש בטוחים, ובצדק.

2. נוחות 

המרה בצ'יינג' מתבצעת בארץ, בצורה נוחה, קלה וזמינה, ללא צורך בהסתמכות על אנשים מקומיים במדינה אליה אתם טסים.

3. ראש שקט 

מעבר לראש השקט שיעניקו לכם הנוחות והאמינות של צ'יינג' בתל אביב, תוכלו ליהנות גם מראש שקט לפני הטיסה שלכם, ללא צורך לדאוג לשעות הראשונות במדינה זרה ללא כסף מתאים.

4. מחיר נמוך 

 לעתים קרובות, שערי ההמרה שמציעים צ'יינג'ים פרטיים הינם נמוכים יותר מאלו המוצעים בבנקים הממוסדים. ובהשוואה לשערי ההמרה שמציעים בצ'יינג' בשדה התעופה או בבתי המלון, הפער במחיר הינו עצום ומשמעותי במיוחד. 

5. מקצועיות 

נותני השירות בצ'יינג' הינם מקצועיים ויכולים להעניק לכם שירות אישי ומכווין לגבי האפשרויות הטובות ביותר העומדות בפניכם, בהתאם למדינה אליה אתם טסים והסכומים אותם אתם מעוניינים להוציא. כך, תוכלו לבצע רכישת מט"ח יעילה ומיטבית, בלי לשבור על זה את הראש בעצמכם.

למה להמיר כספים לפני הטיסה?

אנשים רבים, הרגילים לשימוש בכרטיס אשראי במהלך חיי היום יום, ללא מגע עם מזומן, לעתים קרובות תוהים האם יש צורך בהמרה של מטבע לקראת הטיסה שלהם.

התשובה לכך היא כן, בעקבות מספר סיבות.

העיקרית שבהן נוגעת לעניין המחיר הסמוי שאנו משלמים על שימוש בכרטיס אשראי בעסקאות מט"ח בחו"ל. הכספומטים במדינות הזרות גובים עמלות גבוהות על בסיס סכום ההמרה, ולאחר מכן נוספות לכך גם עמלות הקשורות להמרה עצמה מהשקל למטבע הרצוי. 

בנוסף, כאשר מדובר בטיול בחו"ל, רצוי שיהיה עליכם סכום מסוים של כסף מזומן, על מנת שתוכלו להתמודד עם כל מקרה שיעלה.

לכן, מומלץ מאוד לבחור להמיר כספים בטרם היציאה לחו"ל.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: