באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

Change תל אביב

מחפשים Change תל אביב? כשאתם הולכים להמיר את השקלים שלכם ליורו, דולר או כל סוג אחר של מט"ח, יש שני דברים עיקריים שאתם חייבים לשים לב אליהם: הראשון הוא כמובן שער ההמרה, והשני הוא הביטחון שלכם. עמדות צ'יינג' הן נפוצות מאוד באיזור המרכז, אבל לא כל עמדה שווה את האמון שלכם. בכתבה הבאה אנחנו הולכים להציג בפניכם את המדריך המלא להמרת כספים בעיר הכי מרכזית בארץ.

איפה אפשר למצוא Change תל אביב?

תוכלו למצוא Change תל אביב כמעט בכל מקום בעיר. זאת מכיוון שבתל אביב יש תנועה ערה של אנשים ממדינות אחרות: תיירים, אנשי עסקים, מהגרי עבודה, עולים חדשים ועוד ועוד. כל אלו צריכים להמיר כסף מזומן לעתים קרובות, בצורה מהירה ובטוחה. 

צ'יינג' בדרום תל אביב

איזור דרום תל אביב מלא בחנויות צ'יינג'. תוכלו למצוא כאלה באזורים תיירותיים כמו נווה צדק או יפו העתיקה, כמו גם באיזור התחנה המרכזית המוכר. 

צ'יינג' בצפון או מרכז תל אביב

גם צ'יינג' בצפון או מרכז תל אביב אתם כנראה תוכלו למצוא בקלות רבה. אם אתם מסתבכים, ניתן להחליף כסף גם בסניפי הבנק, אם כי שערי ההמרה והעמלות כנראה לא יהיו משתלמים כל כך.

זיהוי של שטרות אמיתיים מול שטרות מזוייפים

הסעיף הזה הוא לא רלוונטי אם אתם מחליפים כסף בבנק או במקום אמין אחר, אבל אם ה Change תל אביב שהגעתם אליו נראה לכם אפילו קצת מפוקפק – שימו לב טוב טוב למה שכתוב כאן. 

חשוב שתוודאו שהשטרות שאתם מקבלים הם שטרות אמיתיים. בחיפוש פשוט בגוגל, תוכלו לגלות איך מזהים שטר אמיתי לעומת שטר מזוייף – בשקלים, יורו, דולר, באט ולמעשה כל מטבע אחר. חשוב לא להתעצל ולבצע את האימות, אפילו אם אתם צריכים להתעכב כמה רגעים בתוך חנות הצ'יינג' מול הפקיד. תהליך זה יחסוך לכם הרבה עוגמת נפש בהמשך. 

דבר נוסף אשר חשוב לזכור כשמבצעים בדיקה של שטר, הוא שחשוב שהפקיד יראה אתכם עושים את הבדיקה, זאת על מנת שלא יאשימו אתכם בסופו של דבר בהחלפה של השטר.

מי הוא הקהל המשתמש בשירותים של Change תל אביב?

יש הרבה מאוד אנשים אשר משתמשים בעמדות Change תל אביב על בסיס קבוע ואף יומיומי. עבודה עם מדינות זרות היא דבר נפוץ במיוחד – בין אם למטרות עסקים או כחלק מחופשה. בכל מקרה, אין ספק שהעלות של המרת מט"ח בצ'יינג' היא משתלמת יותר מאשר בבנקים. הבנקים נוטים לגבות עמלות גבוהות מאוד, וגם שערי ההמרה בהם אינם אידיאליים (בלשון המעטה).

מהם סוגי המטבעות הנפוצים ביותר להמרה?

סוגי המטבעות אשר נחשבים לנפוצים ביותר להמרה הם כמובן דולר ויורו. כמובן שניתן להמיר אך ורק מטבעות אשר הינם בעלי שער יציג עם ישראל – אחרת, יש צורך להמיר למטבע דולר או יורו, ולאחר מכן לבצע המרה שנייה לשקל. תהליך זה מייקר במעט את ההמרה, ולכן מומלץ להשתמש בדולר, יורו או מטבע אחר שיש לו שער יציג עם השקל (אם יש לכם את האפשרות).

למה כדאי להמיר כסף עם בית מאור?

אנחנו בבית מאור גאים להעניק ללקוחותינו מגוון שירותים פיננסיים, כולל המרה של מטבע חוץ. החברה פועלת כבר שנים רבות תחת כל האישורים הנדרשים, כל שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב והאמין ביותר. צרו איתנו קשר עוד היום בכל שאלה או בקשה. אנחנו זמינים עבורכם.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: