באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

ניכיון ללא הכבדה על מסגרת האשראי

מרבית העסקים בישראל מקבלים צ’קים דחויים כאמצעי תשלום מקובל אך העסק עלול לסבול בעקבות כך מקשיי נזילות. כל עסק חייב לנהל פיקוח ובקרה על ניהול תזרים המזומנים ולכן בתי עסק רבים נעזרים בשירות המתקדם של חברות מימון פרטיות שממירות את הצ’ק למזומן תמורת עמלה.

מסוימת. אמנם, ניתן לפנות גם לבנק בו מתנהל חשבון העו”ש של העסק אך הבנק מבקש עמלות גבוהות יותר, חלקן גלויות במעמד העסקה, וחלקת נסתרות, עליהן נרחיב בהמשך.

באמצעות חברת מימון פרטית העסק משפר משמעותית את תזרים המזומנים ואינו צריך להמתין עד למועד הפירעון של הצ’ק כדי לממש אותו. כך, העסק יכול לשלם לספקים בזמן, ולדאוג לעסקיו ברוגע. כמו כן, ניכוי הצ’קים מאפשר לעסק לשלם משכורות לעובדים בזמן, ולעמוד בהוצאות התפעול השונות ללא קושי וללא צורך לחרוג ממסגרת האשראי בבנק או לקחת עוד ועוד הלוואות יקרות.

ניכיון צ’קים בבנקים

עסקים רבים, קטנים כגדולים, נעזרים בשירותי ניכיון צ’קים של בנקים וחברות מימון פרטיות. השירות מאפשר להם לעמוד בהוצאות התפעול של העסק, ולא להמתין עד לפירעון הצ’קים בחשבון הבנק. חשוב לציין כי פעולת הניכיון נחשבת בבנקים להלוואה לכל דבר, וכתוצאה מכך הלקוח מקטין את האובליגו הכללי של החשבון שלו. ישנם מקרים שבו הבנק מעמיד בין 50% ל-70% מהסכום הנקוב על הצ’ק, כלומר, יצירת ביטחונות נוספים עבור הבנק, וכנגד, במעמד חתימת המסמכים, הלקוח חותם על “עמלות נסתרות”, כדוגמת עמלת רבעון, עמלת עריכת מסמכים, עמלת ערוץ ישיר וכדומה.

יתרונות השירות מחברת מימון פרטית

חברות המימון הפרטיות מציעות שירות מהיר תמורת עמלה הנקבעת מראש, ללא חיובים עתידיים, להבדיל מהבנק – כך העסק יכול להמשיך לנהל את הוצאותיו השוטפות. חשוב לזכור כי הלוואה בבנק פוגעת במסגרת האשראי (אובליגו), ומקשה על העסק להתקיים ולנהל את הוצאותיו השוטפות. כל חריגה ממסגרת האשראי מלווה באיומים ובלחצים מטעם הבנק, ובעל העסק נדרש לשלם עמלות גבוהות על החריגה או לקחת הלוואה בתנאים שקובע הבנק.

ניתן לחסוך ביורוקרטיה ארוכה המאפיינת את הבנקים ולחסוך עלויות גבוהות באמצעות פנייה לחברות מימון פרטיות, כדוגמת בית מאור. החברה המתמחה בפתרונות פיננסים מתקדמים ומציעה בין שירותיה הרבים גם שירות ניכיון צ’קים. השירות ניתן במהירות ובהליך פשוט ללא עיכובים וביורוקרטיה סבוכה ומייגעת. כמו כן, השירות ניתן לעסקים בעמלה משתלמת במיוחד ובמחיר קבוע ללא עלויות נסתרות או חבויות.

עמלות משתלמות במיוחד

חברת מימון פרטית מקצועית ואמינה כמו בית מאור פועלת עם כל האישורים הנדרשים לעסוק בתחום. חשוב לבחור חברה אמינה ואיכותית עם רישיון תקף מטעם משרד האוצר, ומומלץ לוודא כי החברה פועלת במסגרת החוק ובאופן מוסדר. כאמור, חברת מימון פרטית מסייעת לעסק לשפר את תזרים המזומנים ומספקת עבורו שירות מהיר ויעיל עם עמלות משתלמות במיוחד. יש לציין כי פעולת הניכיון של הצ’קים היא פעולה חוקית ולגיטימית המוכרת גם בחוק הישראלי. באמצעות השירות משפרים את תזרים המזומנים, מייצבים את העסק וגורמים לו ולהשיג יתרונות רבים בהשוואה למתחרים.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: