באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

מסחר בבורסה וניכיון צ’קים

ניהול אורח חיים נכון ומאוזן זה חשוב מאוד. אחד התחומים בחיים שלנו שהכי חשוב לשמור בו על איזון הוא התחום הכלכלי. כאשר אנחנו לא שומרים על איזון כלכלי בחשבון הבנק שלנו אנחנו עלולים להיקלע לחובות שונים. אנשים רבים מעדיפים למשל לפנות לניכיון שיקים ולקבל תשלומים חלקיים שאיתם הם יכולים לשלם חשבונות שוטפים במקום לחכות זמן רב למועד הפירעון של השיק. באופן דומה גם ההחלטה לסחור בבורסה יכולה לאפשר לנו ליהנות משקט כלכלי.

מסחר בבורסה באופן דומה מאוד לניכיון שיקים נועד לאפשר ליהנות מכסף זמין. כאשר אנחנו מנכים שיק או סוחרים בבורסה אנחנו מגדילים את נקודות הזכות בחשבון הבנק שלנו. שיקים, מניות, מט”ח או אופציות מהווים נכסים כלכליים לכל דבר והערך שלהם הוא רב.

למה כדאי לנו לסחור בבורסה ואיך נוכל להרוויח מכך?

אם אנחנו רוצים באמת לאזן את חשבון הבנק שלנו ולגרום לכך שהוא יהיה בפלוס אנחנו צריכים לפעול במגוון רחב של מישורים. אנחנו צריכים להוציא פחות כסף, לדאוג לפירעון של שיקים שקיבלנו או לניכיון שלהם וגם בשביל הטווח הארוך יותר להשקיע בבורסה. מסחר בבורסה יכול לאפשר לנו להשקיע את הכסף שלנו לטווח הארוך של עוד מספר חודשים או שנים קדימה בעתיד.

אם אנחנו לא יודעים איך לסחור לבד בבורסה, מערכת למסחר בבורסה, תוכל לסייע לנו לסחור באופן אוטומטי. מערכת זו מתאימה מאוד לכל מי שאין לו מספיק ידע פיננסי, רקע מתאים או זמן פנוי לסחור בבורסה. המערכת תוכל לקבל עבורנו החלטות ולסייע לנו להחליט באיזה מניות או אופציות אנחנו רוצים להשקיע.

איך ניכיון שיקים יכול לאפשר לנו להשקיע יותר הון נזיל בבורסה?

למעשה כאשר אנחנו שוכרים בבורסה אנחנו צריכים שיהיה לנו הון נזיל – כלומר כסף שאנחנו יכולים להשקיע אותו. פעמים רבות על ידי ניכיון צ’קים אנחנו יכולים להגדיל באופן משמעותי ותוך זמן קצר יחסית את ההון הנזיל שברשותנו. באמצעות ההון הנזיל נוכל להשקיע יותר כספים בבורסה במגוון רחב יותר של אופציות או מניות.

ההתנהלות הכספית שלנו היא דבר שעלינו ללמוד. התנהלות פיננסית נכונה איננה כישרון מולד או יכולת אישית – היא כמו הרבה דברים אחרים בחיים מיומנות נרכשת. כאשר נלמד איך לנהל את חשבון הבנק שלנו בצורה נכונה נוכל ליהנות מחיי רווחה טובים ומעניינים יותר. האינטרס שלנו צריך להיות להגיע לחשבון בנק מאוזן שנמצא תמיד ברווח ולא בהפסד.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: