באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

5 עובדות שלא ידעתם על ניכיון צ'קים

ניכיון צ'קים היא בין השיטות הפופולריות כיום לקבל כסף מזומן עבור צ'ק דחוי לפני מועד הפירעון שלו. האפשרות הזו מאפשרת הן לעסקים והן ללקוחות פרטיים להגדיל את תזרים המזומנים שלהם, במיוחד כאשר הם זקוקים לכסף זמין לצרכים שונים.

ניכיון הצ'קים הדחויים בעסק שלך יכול להיות חבל ההצלה שלך

עסקים וחברות מסחריות שנקלעים לקשיים כלכליים יכולים להשתמש בשירות ניכיון צ'קים על מנת לדאוג לתזרים מזומנים חיובי לעסק וכן לפרוע תשלומים שוטפים , למעשה, כך עסקים רבים מצליחים לעמוד בתשלומים השוטפים של העסק עבור ספקים, סחורות, משכורות עובדים וכו'.

חברות רבות מוצאות, שעבודה עם חברת ניכיון צ'קים קבועה מאפשרת להם אף להנהיג מדיניות תשלומים, שמקלה על קהל הלקוחות שלהם, שכן היא מאפשרת להם לשלם בצ'קים דחויים והן מצד שני מצליחות לשמור על פעילות עסקית תקינה.

5 עובדות שלא ידעתם על ניכיון צ'קים:

1. שירות ניכיון צ'קים מתאים לכל סוגי העסקים: ענף ניכיון הצ'קים פתוח לכל סוגי העסקים, ובדיקת היקף הפעילות של חברות ניכיון צ'קים מגלה כי כל סוגי העסקים אכן נעזרים בשירותים אלו, כולל חברות בנייה, גני ילדים, עסקים מענף החקלאות, הלוגיסטיקה, הקמעונאות ועוד.

2. זה לא מתאים לכל אחד: בכל הנוגע לניכיון צ'קים של עסקים וחברות, השירות עלול להימצא פחות משתלם עבור מי שמרוויח אחוזים בודדים בלבד עבור השירותים או המוצרים שהוא מספק. מכיוון ששירות ניכיון צ'קים כרוך בתשלום עמלה, הוא עלול להותיר את בעל העסק ללא רווח ואפילו מופסד, ולכן לא לכל עסק השירות משתלם. עם זאת, עסקים במשבר עלולים למצוא את עצמם נעזרים בשירות זה ולו בכדי לכבות שריפות ולהימנע מהצטברות חובות גדולים בעסק.

3. השירות חוקי ומפוקח (בדרך כלל): אף על פי שהשירות חוקי לחלוטין וקיימת רגולציה ברורה, רבים מתפתים לנכות צ'קים בשוק האפור. פרט לכך, קיימים שרלתנים, שמתחזים למנכי צ'קים ובורחים ללקוחותיהם עם סכומי כסף גבוהים מאוד. מסיבה זו, לפני שמנכים צ'ק חשוב לבחון שהחברה אליה פונים פועלת תחת פיקוח של משרד האוצר ובנק ישראל עם אישורים מתאימים.

4. מגוון של יתרונות עבור בעלי עסקים: שירות ניכיון צ'קים מציע מגוון יתרונות לבעלי עסקים:

שיפור בתזרים המזומנים של העסק, שמאפשר לשלם לספקים, להזמין סחורות, לשלם משכורות לעובדים ולתפעל באופן שוטף את העסק על כל המשתמע מכך.

העברת תשלום מזומן ישירות לחשבון העסקי.

קבלת תשלום מזומן במעמד העסקה.

ריביות נמוכות ביחס לערוצי מימון אחרים.

שירות מהיר, מקצועי ודיסקרטי לחלוטין.

ועוד דבר אחד…

הצ'קים שמתקבלים בחברות ניכיון הצ'קים עוברים בדיקה ראשונית. מרבית החברות בודקות שלבעל הצ'ק מוסר תשלומים תקין ויש להוכיח כי הצ'ק סחיר או עביר.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: