באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

5 טיפים להזניק את העסק שלך

עסקים קטנים ובינוניים רבים נמצאים בסכנת סגירה בשנים הראשונות לפעילותם. על מנת להימנע מכך חשוב להכיר מספר טיפים ודרכים לנהל את העסק בצורה הטובה ביותר.

1. שירות אישי ואיכותי

עסקים קטנים ובינוניים מתקשים לעתים להסתדר בעולם של היום כאשר ישנן חברות גדולות אשר  מאיימות לבלוע את העסק הקטן, שהרי חברות אלו לרוב מציעות מחירים יותר זולים, אספקה מהירה ומגוון רחב של שירותים. עם זאת, לעתים רבות הלקוח לא באמת זקוק לכך ובסופו של דבר הוא מעוניין  בשירות מקצועי ואדיב- מענה לשאלותיו, חיוך ויחס אישי, מה שעסק קטן ובינוני מסוגל להעניק ללא ספק. לכן, אם אתם רוצים ליצור יתרון על החברות הגדולות שמוכרות את אותם מוצרים שאתם מוכרים, העניקו יחס אישי ומקצועי ללקוחות שלכם ותרוויחו אותם לכל החיים.

2. ניהול עסק בצורה מקצועית

אם פתחתם עסק עליכם להתנהל בצורה מקצועית ולא לנסות לחסוך בשירותים החשובים כמו רואה חשבון, מנהלת חשבונות וכיוצא בזה. עסק דורש ניהול נכון של תזרים מזומנים וביקורת חודשית על ההכנסות וההוצאות, לכן חשוב להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בכך. אמנם מדובר בעוד הוצאה אך ללא סיוע של אנשי מקצוע ופיקוח הדוק על המסגרת הכלכלית של העסק, לא תוכלו לשרוד.

3. מחשוב מתקדם

עסקים קטנים ובינוניים יכולים ליהנות מהיצע גדול של אמצעים טכנולוגיים אשר יאפשרו להם להגדיל את פעילות העסק כמו למשל שיווק דיגיטלי באינטרנט וברשתות החברתיות. כמו כן ניתן לאפשר ממכר דיגיטלי של תשלומים וגבייה, ועוד אמצעים רבים שיאפשרו להתגבר על מכשול העסק הבינוני ואו הקטן שאינו רשת שנמצאת בפריסה ארצית.

4. הכירו את הבנק שלכם

אם בעבר הייתם שכירים והסתכלתם בחשבון הבנק רק כדי לוודא שהמשכורת נכנסה אם בכלל, ברגע שיש ברשותכם עסק קטן או בינוני אתם תגלו עד מהרה ששירותי הבנק רלוונטיים עבורכם על בסיס יומי. שירותי הבנק שבעל עסק צריך כוללים- הפקה של הוראות קבע, ביצוע העברות בנקאיות, לקיחת הלוואה, הפקדות של מזומן וכיוצא בזה. כיום, מרבית הבנקים מאפשרים שירות של בנקאות ישירה ללא המתנה בתור או בטלפון לבנקאי ולכן חשוב שתאפשרו לעצמכם את האופציה הזו ותלמדו אותה כמו שצריך.

5. יעדים ומטרות

לפתוח עסק זה לא דבר פשוט, שכן בהתחלה יכול להיווצר בלבול רב ולכן חשוב מאוד לקבוע יעדים ומטרות על מנת שתמיד תדעו להתרכז במה שחשוב ולא לסטות מהדרך.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: