באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

3 כללי אצבע שבעל עסק חייב לדעת

פתחתם עסק, את בית חלומותיכם, וכל רצונכם כרגע הוא להצליח. השאלה הנשאלת היא- איך?

לעסק, קיימים הרבה יותר מ-3 חוקים כדי להבטיח את הצלחתו, אך קיימים שלושה שהם חשובים בעיקר ובלעדיהם, כנראה, העסק שלכם לא ישרוד לזמן רב.

1. בראש ובראשונה יש לארגן מחלקה פיננסית בעסק.

בין אם העסק קטן או גדול, העסק יהיה חייב נישה פיננסית שתאגד את כל הפרטים והעסקאות הפיננסיות של העסק. כך גם תוכלו לעקוב אחר ספקים שמאחרים בתשלום, מאחרים במתן הסחורה או כל צרה אחרת שיכולה לצוץ. מערכת המסחר היא לא דבר צפוי ולא משנה עד כמה עבודתכם תהיה ללא דופי, הטעות לא חייבת להיות שלכם.

אם בעבר נתקלתם בספקים\לקוחות שלא שילמו את הכסף המגיע לכם בזמן, נסחו לעצמכם טופס ערבות אישית והחתימו את לקוחותיכם ו\או את הספקים אשר אתם באים איתם במגע, כדי למנוע טעויות נוספות בעתיד.

זכרו לתעד כל פעולה פיננסית, גם אם היא נראית לכם קטנה ולא חשובה. צרו קופה קטנה והפרידו אותה מהפעולות הגדולות של העסק.

2. שיקים וניכיון שקים.

כבעלי עסק אתם בוודאי יודעים איך נראה שיק ואיך לכתוב אחד כזה. אתם גם בוודאי יודעים שבשיק דחוי לא ניתן לגעת עד הגעת מועד ההפקדה הרשום על גביו. אך מה קורה אם אתם צריכים את הכסף הזה כאן ועכשיו?

בשביל זה נוצר ניכיון השיקים. פעולה גאונית אשר מאפשרת לך להפקיד את השיק הרשום על שמך אצל חברה ששומרת את השיק ובמעמד נתינת השיק הם בעצם ממירים לך כסף מזומן עם הורדת הריבית שנלקחה לחברה הממירה. כשתאריך הפקדת השיק יגיע, החברה לה נתת את השיק תפקיד אותו ישירות אליה.

רצוי לשים לב למתן שיקים מספקים ולקוחות ביתר דגש מאחר ושיקים דחויים נראים ככתם שחור בבנק. 10 שיקים שהפקדתם ויחזרו, יגבילו את חשבונכם ולא תוכלו לעשות בו תנועות.

3. עסק חי הוא עסק המתחדש כל יום.

בעולם בו הכל קורה כל כך מהר ובמערכת המסחר עסקים נפתחים ונסגרים על בסיס קבוע, חשוב לדעת איך לשמר את העסק שלך על הצורה הכי טובה שלו.  ניהול העסק בצורה דיגיטלית תעניק לכם שקט נפשי, ללא ניירת מיותרת וללא חיפוש מסמכים שאתם לא זוכרים איפה שמתם אותם.

גם הבנקים הבינו שעולם הדיגיטל הוא אכן יותר נגיש לכלל הציבור ופועל ביתר מרץ לתפעול הדיגיטל. תופתעו לגלות כמה פעולות אתם יכולים לעשות אל מול הבנק, דרך המחשב האישי שלכם. ניהול עסק מעולם לא היה כה נח.

לאחר שהבנתם קצת יותר על מערכת מסחר, ווידאתם כי אין לכם חורים בעסק, שהכל ברור ומובן, הכל במקום ואתם ביתר תשומת לב על התנועה הפיננסית שלו, אתם יכולים לנשום לרווחה ולנהל את העסק שלכם למורת רוחכם. בהצלחה.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: