באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

שירות של נכיון צקים כעזרה לתזרים לעסקים בתקופת החגים

בעל עסק, זקוק לתזרים מידי של כסף בתקופת החגים? שירות נכיון צ'קים יכול לתת לך את מרווח הנשימה אותו אתה כל כך צריך. תקופת החגים היא תקופה של שינויים ותהפוכות, גם במגזר העסקי. עסקים קטנים וגדולים נדרשים בהוצאות רבות במהלך התקופה שמביאה עמה בדרך כלל הרבה עבודה, שכרוכה כמובן גם בלא מעט הוצאות. עבור עסקים רבים, נכיון צ'קים הוא שירות שיכול לסייע בתזרים מידי של כספים, להשאיר את הראש מעל המים ולהצליח לספק עבודה לכל לקוחותיהם – בזמן ובאיכות הדרושים.

מהו נכיון צ'קים?

ניכיון צ'קים הוא אחד מכלי האשראי החשובים ביותר עבור עסקים בישראל. כל בעל עסק יודע שתזרים מזומנים חיובי הוא אחד הדברים החשובים ביותר עבור עסק, ובלעדיו קשה מאוד להמשיך בפעילות ולספק מוצרים או שירותים ללקוחות בזמן.

יחד עם זאת, בעלי עסק רבים בישראל מקבלים תשלומים בצורת צ'קים דחויים – דרך תשלום לגיטימית, אך כזו שיכולה להותיר את העסק בבעיה, ללא תזרים מזומנים בזמן שבו הוא צריך אותו. במידה ובעל עסק צריך מזומן כדי לשלם על סחורה או לבצע כל פעולה עסקית אחרת באופן מיידי, ויש בידיו רק צ'קים דחויים, נכיון הצ'קים הוא לעיתים התהליך היחיד שיכול להציל אותו מקיפאון עסקי.

במסגרת תהליך נכיון הצ'קים, הצ'ק הדחוי מוחלף בכסף מזומן. היתרון הבולט הוא שנכיון הצ'קים יכול להיות תהליך מיידי ולכן מספק "גלגל הצלה" לעסקים שצריכים כספים באופן דחוף. בנוסף, העמלה בניכיון הצ'קים היא נמוכה יחסית למרות הנחיצות והפופולאריות הגבוהים מאוד של הפעולה.

איך זה עובד?

תהליך ניכיון הצ'קים הוא עסקה המתבצעת בין בעל העסק לחברה במגזר הפרטי או הציבורי. בין החברה ובין בעל העסק מתבצע תהליך של שיח על גובה העמלה וכמות הצ'קים הצפויה ולאחר שנקבע המחיר בעל העסק מעביר לחברה את הצ'קים הדחויים ומקבל בתמורה כסף מזומן שבו הוא יכול להשתמש באופן מיידי. בנוסף, הלקוח מציג לחברה את הביטחונות לצ'ק, ערבויות ואת פרטיהם של החתומים על הצ'ק. כל מה שהחברה עושה הוא להמתין שהצ'ק יגיע לפירעון כדי לקבל את ההחזר על הכסף שהועבר לבעל העסק טרם המועד.

אנחנו רוצים לאחל לכם חג שמח ושנה טובה עם שגשוג עסקי ויציבות כלכלית! בבית מאור אנחנו תמיד כאן בשבילכם, לאורך כל השנה וגם בחגים. אם אתם מעוניינים בשירות של נכיון צקים כעזרה לתזרים לעסקים בתקופת החגים או בכל זמן אחר בשנה, פנו אלינו.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: