באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

הצ'קים חוזרים? מה לעשות להבא?

האתגר הגדול בעולם העסקי בישראל הוא מוסר התשלומים. לקוחות מעוניינים לשלם שוטף פלוס… שלושים, שישים, תשעים או אף פעם. אתם אוחזים כיום בפיסות נייר שכתבו הלקוחות שיומרו לכסף בעתיד הקרוב, אך כעת תזרים המזומנים שלכם בכי רע. ומה אם הצ'קים שאתם נותנים לספקים שלכם? לא תוכלו לאפשר להם לחזור. אם גם אתם נמנים עם מאות אלפי העסקים בארץ הסובלים מבעיות מימון בשל צ'קים חוזרים או בשל המחאות דחויות לאורך זמן, קיים פתרון יעיל שימיר את הכספים הללו למזומן. הכירו את שירותי ניכיון הצ'קים.

ניכיון צ'קים: קבלת התשלום מראש

שירות ניכיון צקים עובד על בסיס עיקרון פשוט. הצ'קים שבידיכם שווים סכום מסוים בעתיד. חברת הניכיון מעניקה לכם מעין הלוואה על סכום הצ'ק בניכוי עמלה, וגובה את הסכום המלא מלקוחותיכם. כך, אתם זוכים ל"חמצן", לתזרים מזומנים נוח שיסייע לכם לתפעל בצורה שוטפת את העסק. גם אם לקוחותיכם משלמים באיחור באמצעות צ'ק, חברת הניכיון מעבירה לכם את הכסף ומרוויחה עמלה של אחוזים בודדים בלבד. הכספים מגיעים ישירות לחשבון הבנק שלכם, כתשלום מזומן או באמצעות צ'ק בנקאי וזמינים מיידית לשימושכם.

ומה אם הצ'קים חזרו?

מידה והצ'ק של הלקוח חזר תקבלו את הצ'ק המקורי ותוכלו להתחיל בהליכי הגבייה מול לקוחותיכם. חשוב לציין כי הסכום שקיבלתם הוא מעין הלוואה – לכן אם הביטחונות שהענקתם להלוואה זו הם צ'קים ללא כיסוי עליכם למצוא בטחונות אחרים או להשיב את כספי ההלוואה שקיבלתם. עם זאת, כאשר אתם עובדים עם לקוחותיכם לאורך זמן תוכלו לזהות לקוחות בעלי מוסר תשלומים ירוד ולנכות רק צ'קים שסביר להניח שיפדו ללא כל בעיה.

מדוע מומלץ לנכות צ'קים דווקא אצלנו?

בית מאור נוסדה לפני מעל שני עשורים ומפוקחת על ידי משרד האוצר, יתרון המבטיח לכם עבודה מול שירות פיננסי אמין ללא סיכונים מיותרים. אנו עובדים עם שירות שליחים עד בית העסק ללא כל עלות מצדכם ויכולים להעביר את המימון במזומן, בצ'ק בנקאי או בהפקדה בנקאית – לנוחותכם המרבית. לכן, בכל בעיית מימון, שעשויה להיות זמנית, אנו מסייעים לכם להזרים חמצן לעסק במהירות ובקלות על מנת שתוכלו להקדיש את האנרגיה והזמן על מנת להתפתח ולשגשג.
לקבלת מידע נוסף על ניכיון צ'קים מסחריים ואפשרויות מימון נוספות אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה ונשמח להציג לכם מספר חלופות לשירות שקבלתם עד כה מהבנק או מגופים חוץ בנקאיים נוספים. פנו אלינו וקבלו הצעה מיידית עם ההתחייבות למחיר הטוב ביותר.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: