באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

עידן של חלופות מימון לעסקים שמחליפות את הבנק

"ישראל משגשגת מבחינה כלכלית" זועקות כותרות העיתונים. עם זאת, עסקים רבים עדיין מוצאים עצמם נאבקים באתגרי מימון. הבנקים, שצועדים בזהירות על החבל הדק בין מימון עסק בתחילת דרכו או עסק שנקלע לקשיים במהלך פעילותו – לבין רווחיות מהלוואות עסקיות, לא ממהרים לאשר כל הלוואה. החדשות הטובות בתחום הן שכיום אינכם תלויים רק בבנק כפתרון מימון אולטימטיבי לעסק. כיום, יש מגוון רחב של אלטרנטיבות המאפשרות לכם לנהל את תזרים המזומנים בעסק בצורה אופטימלית ולהמשיך לגדול ולצמוח. מהן האלטרנטיבות העומדות לרשותכם?

שירות ניכיון צ'קים

עסקים רבים משווקים מוצרים בהיקף פעילות גבוה (כמו סיטונאים), או לחילופין מוכרים מוצרים יקרים יותר לצרכן הפרטי. בעוד חלק מהעסקאות מתבצעות במזומן, עסקאות רבות מתבצעות באמצעות חלוקה לתשלומים בכרטיסי אשראי ובצ'קים. חברות האשראי מעניקות לעסק את המימון הדרוש בעסקאות המתבצעות בכרטיסי האשראי – אך כיצד תהפכו רצף של צ'קים להכנסה מיידית במזומן? הפתרון טמון בשירותי ניכיון צ'קים. חברות המעניקות שירות זה, אוספות את הצ'קים הדחויים המצויים בידי בעל עסק ובתמורה לעמלה מחליפות אותו בתשלום מזומן מיידי. כך אינכם צריכים לחכות חודשים רבים על מנת לקבל את התשלום המלא בעבור המוצר שנמכר – ואתם פנויים להזמין מוצרים נוספים מהספק שלכם ללא בעיות מימון. אילו עוד אפשרויות קיימות מלבד ניכיון צ'קים?

משכון נכסים

הנכסים הפרטיים שלכם כמו דירת המגורים או המשרד שבבעלותכם יכולים להפוך לכסף מזומן המשמש להתפתחות העסק. נכון, הבנקים יסכימו להציע לכם למשכן את הנכס, אך תאלצו להתמודד עם בירוקרטיה ארוכה שבסופה, ייתכן שלא תאושר לכם ההלוואה. גם בתחום זה חברות חוץ בנקאיות מאפשרות לכם למשכן נכס קיים על מנת לרכוש נכס נוסף או על מנת לפתח את העסק. התהליך הבירוקרטי קצר בהרבה ואינכם צריכים להגיש תוכנית עסקית מורכבת. אתם יכולים להפוך קירות בטון לכסף נזיל. אך מה אם אין בידכם נכסים?

הלוואות עסקיות חוץ בנקאיות

כאשר אתם ניגשים לקבל הלוואה מהבנק יוצעו לכם מספר חלופות. יהיה עליכם להציג ביטחונות, את תקופת פעילות העסק ולהביא ערבים מתאימים. רק לאחר שהבנק השתכנע כי רמת הסיכון שייטול על עצמו במתן ההלוואה נמוכה מספיק תזכו למימון המיוחל. בעידן הנוכחי אינכם צריכים להגיע לבנק ו"להתחנן" להלוואה. מגוון רחב של גופים חוץ בנקיים ישמחו לתת את המימון הדרוש, אומנם בעמלה מעט גבוהה יותר מהמוצעת על ידי הבנקים – אך באמצעות תהליך בירוקרטי פשוט הרבה יותר.

לסיכום, אלה רק מקצת ממגוון אפשרויות המימון לעסק. על מנת לקבל הצעות קונקרטיות מומלץ לבחון אילו ביטחונות תוכלו להציג, כמו צ'קים ונכסים, כדי להחזיר "חמצן" לפעילות העסקית באמצעות מימון מהיר.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: