באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

ניהול נכון של תזרים המזומנים אחרי החגים

תקופת החגים הנה תקופה מופלאה המלאה בחופשים, מפגשים משפחתיים, טיולים ובמנוחה, אך כאשר יש ברשותכם עסק, תקופה זו יכולה להיות גיהינום לא קטן במיוחד בכל הנוגע לתזרים מזומנים. שכן, בעוד עובדים שכירים מקבלים תשלום עבור הימים בהם הם נמצאים בחופש הרי שעובדים עצמאיים אינם מקבלים תשלום בעד ימי החופשה וההוצאות ממשיכות לרדת.

תשלום הוצאות בחודשים ללא עבודה

מאחר שתקופת החגים מלאה בחופשים, השגרה לא מתנהלת כמו בחודש רגיל ולכן עסקים רבים יכולים להיפגע מכך. עם זאת, החשבונות של אותם עסקים קטנים או בינוניים ממשיכים לרדת. הוצאות כמו תשלומים לספקים, תשלומים קבועים, תשלומי ביטוח לאומי ופנסיה, תשלומי שכירות, מיסי עירייה ועוד ממשיכים לרדת, זאת בשעה שההכנסות נעצרות. על כן, תקופת החגים יוצרת חור גדול בתזרים המזומנים, כאשר לעתים פרק זמן זה אף עלול להוביל לחובות בקרב עסקים קטנים ובינוניים רבים.

היערכות מוקדמת לפני החגים

תקופת החגים פוקדת אותנו מדי שנה ולכן יהיה נכון להיערך לכך ולא להגיע למצב שבו העסק נקלע לחובות  גדולים ואינו מסוגל לצעוד קדימה. כידוע, מרבית העסקים הקטנים והבינוניים נסגרים לאחר השנה הראשונה ולכן, אם שרדתם את השנה הקשה הזו תוכלו להיערך בשנה הבאה לתקופת החגים. אחד מהשירותים שיכולים למנוע מכם להיכנס לחובות בתקופה זו הוא שירות ניכיון צ'קים אשר מטרתו למנוע מתזרים המזומנים להיתקע.

מהו שירות ניכון צ'קים?

שירות ניכיון צ'קים הוא שירות הכרחי להרבה מאוד עסקים קטנים ובינוניים שנופלים בין הכיסאות בכל מה שנוגע לחוסר איזון בין ההוצאות וההכנסות החודשיות של העסק. בישראל נהוגה שיטה של תשלומים דחויים וכל בית עסק יודע שהדבר יכול לפגום בתזרים. למעשה, ההכנסה כבר קיימת אבל היא עדיין לא משתקפת בתזרים המזומנים, מה שיוצר מצג שווא של חובות או ערך שלילי בהכנסות. מצב זה יכול להגביל את העסק בצורה משמעותית, לא לאפשר לו להתפתח, כך שלעתים יש צורך לקבל הלוואות מהבנק  או במקרים מסויימים אף לסגור את העסק בשלב מוקדם מהרגיל.

שירות ניכיון צ'קים מאפשר לבית העסק לפדות את התשלומים הדחויים שלו כבר עכשיו תמורת עמלה הוגנת ובכך לאפשר לתזרים המזומנים להשתקף בצורה האמינה והנוכחית. באופן זה בעל העסק ידע היכן הוא עומד והתזרים לא יתקע ולא ימנע ממנו אפשרויות עתידיות. כיום ניתן לבצע שירות ניכיון צ'קים באמצעות חברות המתמחות בכך כמו חברת בית מאור- חברת בוטיק המעניקה ללקוחותיה שירות אישי ומחירים ללא תחרות בכל הנוגע לשירות ניכיון צ'קים.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: