באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

עסקים רבים נסגרים כבר בשנה הראשונה

מרבית העסקים הקטנים והבינוניים בישראל נסגרים כבר בשנה הראשונה לפעילותם. נתון זה הנו נתון מדאיג מאוד, שכן הוא אינו משתנה כבר מספר שנים. יש לכך הרבה מאוד סיבות אבל מה שבטוח הוא שכאשר רוצים לנהל בית עסק כמו שצריך יש לצבור ידע רב ולהיעזר באנשי מקצוע שונים.  כמו כן חשוב להכיר בפתרונות נוספים לאיזון העסק ולהיעזר בדרכים שונות בכדי לאפשר לעסק להתקיים בכבוד ולשגשג לאורך זמן.

תזרים מזומנים

על מנת לנהל עסק כמו שצריך יש להכיר את המושג תזרים מזומנים. למעשה, תזרים המזומנים של העסק מעיד על האיזון בין ההכנסות וההוצאות של העסק. לכל בית עסק יש הוצאות והכנסות קבועות וכן הוצאות והכנסות מזדמנות. אין כל כך מה לעשות כדי לאזן זאת אך יש לנהל תזרים מסודר בכדי להעריך את מצב העסק בכל רגע נתון. הבעיה מתחילה כאשר יש הכנסות דחויות והוצאות קבועות ממשיכות לרדת, שכן מצב זה לא משקף את נתוני העסק באופן מהימן. למעשה, תזרים מזומנים שכזה יראה ערך שלילי כאשר יכול להיות שלבית העסק יש בהחלט הכנסות צפויות. מצב זה יכול להגביל את העסק בלקיחת הלוואה ואף להכניס אותו לחובות שגוררים ריביות ותשלומים שונים.

ניהול הוצאות

כדי לנהל הוצאות של עסק יש להכיר קודם כל את ההכנסות ולפיהן לשלם את ההוצאות. לא תמיד הדבר מתאפשר מפני שהוצאות קבועות כמו מיסי עירייה, שכירות ותשלומים כאלה ואחרים הם לא דבר שנקבע על ידי בעל העסק אבל כן ניתן לנהל רישום מסודר שיאפשר לכם להבין מתי הכי טוב עבורכם לשלם את ההוצאות במועד קבוע.

מאזני דוח רווח והפסד

מאזני דוח רווח והפסד הנם חשובים מאוד לניהול נכון של העסק, בייחוד לאורך זמן. כידוע- בתי עסק לא מודדים את ההכנסות שלהם מדי חודש אלא בראייה שנתית, שכן ההוצאות הקבועות אולי יורדות כל חודש אבל ההכנסות מפוזרות לכל אורך השנה. כך שיכול להיות שלא היו הכנסות במשך חודשיים אבל לאחר מכן התשלומים המגיעים לבית העסק יפדו וההכנסה תעלה ותשתקף רק מאוחר יותר. על כן, חשוב לנהל מאזני דוח רווח והפסד שיכולים לשקף תמונת מצב אמתית של העסק, מה שלא יתאפשר בדרך אחרת.

איך שירות ניכיון צ'קים יכול לסייע?

חברת בית מאור הנה חברת בוטיק המתמקדת בעיקר בעסקים קטנים ובינוניים, המעניקה ללקוחותיה שירות אישי ומחירים ללא תחרות בכל הנוגע לשירות ניכיון צ'קים. שירות זה מאפשר פדיון של התשלומים הדחויים שמגיעים לעסק, מה שמאזן את דוחות הרווח וההפסד, את ניהול ההוצאות וכמובן את תזרים המזומנים.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: