באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

קופה רושמת להצלחה של העסק

ניהול עסק או חברה הוא דבר מורכב שדורש אדמיניסטרציה, סדר וארגון בכל מישור. כדי שעסק באמת יצליח לשרוד יש חשיבות להיות כל הזמן במעקב אחר התנועות הפיננסיות הרבות שלו כשבמקביל יש לספק לו משאבים, לשווק ולהגדיל את מצבור הלקוחות. לכן, כלים ממוחשבים שיכולים להקל עלינו ועל העובדים של העסק יהיו הכרחיים. אחד הכלים שיכולים לתרום מאוד ולשרת כל עסק היא קופה רושמת מתקדמת טכנולוגית.

קופה רושמת להצלחה של העסק

מדובר למעשה במחשב לכל דבר. קופה זו תדע לעקוב אחר כל המהלכים והתנועות הכלכליות והפיננסיות של העסק, לחשוף בפניכם דוחות יומיומיים של מצב העסק שלכם, להוציא פעולות חשובות כמו דו"ח מכירות, הכנסות, הוצאות, ניהול חשבוניות, להיות במעקב אחר התנועות במלאי, לתזכר ולהתריע לגבי הוצאות או לגבי הפקדות של צ'קים, ולעשות עוד שלל פעולות מהותיות שיאפשרו לכם להיות רגועים שהעסק שלכם מתנהל נכון ושאתם כל הזמן עם יד על הדופק.

דו"ח תזרים מזומנים

בעלי עסק רבים נמצאים לא פעם בתחושה שהעסק מצליח להרוויח אך עם זאת מופיעה עדיין יתרת חוב בבנק שאינה מתאפסת. משמע, העסק לא מצליח באמת לתרגם את הרווח שלו לכסף ממשי שיופיע ביתרת הבנק שלו, כשהתוצאה הסופית היא שהעסק אינו מצליח לקבל פירוט של תזרים מזומנים מהימן שיכול לאפשר זיהוי ריאלי אם יש ביכולתו של העסק לעמוד בהתחייבויות הכספיות ולעמוד במסגרת האשראי השוטפת של העסק.

כאן יכנס דו"ח תזרים מזומנים לעזר, דו"ח שיופק על יד קופה רושמת. לדו"ח הזה יש מספר פונקציות, הוא מראה בצורה ברורה, על ידי הזנה של פעולות יומיומיות את מצב העסק וניתן לעקוב בקלות אחר הפעילות המחזורית של העסק, אחר תזרים חודשי תקופתי, ניהול של כל תקציבי היעד ואף לעשות פעולות ישירות עם סניף הבנק של העסק.

החשיבות של דו"ח זה הוא לאפשר להיות כל הזמן במעקב אחר התרחשויות ולהימנע מפעולות שיכולות בוודאות להזיק, ולכן הדו"ח מתריע על דחייה שלהם ומאותת מתי כן תתאפשר ביצוע פעולה זו או אחרת. ההחלטות שיילקחו יהיו מבוססות על צג הקופה, שחור על גבי לבן!  ולא תאלצו לעשות שיקולים מוטעים וקריטיים על סמך הנחות או תחושות מהאוויר.

מהי קופה רושמת ממוחשבת?

קופה רושמת ממוחשבת היא הרבה יותר מעוד קופה שנועדה להוצאה והכנסה של מזומן, היא לפני הכל כלי שיאפשר לכם לנהל את כל חשבונות העסק במקום אחד. היא מאפשרת לכם לראות בצורה ברורה ואמיתית את הפעולות היומיומיות ולתכנן כל פעולה עתידית. היא מתעדת כל פעולה שהזנתם ואתם כבר ממזמן שכחתם. היא יודעת מתי ירדו צ'קים ומתי נכון לשלם לספקים, היא נמצאת במעקב צמוד ומתמיד אחר כל תשלומי הלקוחות, מוציאה בזמן תעודות משלוח ומתריעה על כל מסמך חשוב או הוצאה חשובה.

דו"ח תזרים חיובי

דו"ח זה מציג מדי שלושה או חצי שנה או שנה, את התנועה של תזרים המזומנים לתוך העסק. במילים פשוטות, כמה כסף מזומן נכנס לחשבון העובר ושב (לקופה) של העסק עם פירוט. לפני כל הוצאת דוח כזה חשוב לוודא שכל הפריטים עודכנו והמחירים מהימנים שכל ספק ומוצר רשומים בצורה מסודרת והכל הוזן כשורה במסגרת זמן של הדו"ח, זאת על מנת שיהיה כשיר ויראה תמונה מוחשית. בדוח זה ניתן לכלול תנועות רבות על ידי קופה רושמת, כגון תקבולים שנכנסו לעסק עבור פעילות עסקית או תקבולים שנכנסו מהשקעה חיצונית בעסק. הלוואות שהעסק קיבל מגורם חיצוני וכו'. יתרון נוסף הוא שכל קופה רושמת שתרכשו תוכל להתאים את עצמה לבית העסק הספציפי, לצרכים ולהתנהלות הפיננסית שתואמת לה.

איסוף נתונים וניתוח מהיר ויעיל

המענה הבסיסי של קופה רושמת הוא הקלדת הנתונים של העסק או החברה שמאפשר לקופה לאסוף את כל הנתונים, לעבדם ולערוך ניתוח מהיר ופשוט באמצעות ממשק ניהול משוכלל ועשיר במגוון של פונקציות שימושיות. היא מסדרת את התנועות לפי תאריכים ומאפשרת סינון יעיל שמאפשר קריאה רהוטה של כל הנתונים. באמצעות קופה רושמת ניתן גם לנהל סניפים רחוקים של החברה כשכולם מחוברים לאותה קופה וכל הזנה של מידע מתועד וחשוף לכולם. קופה רושמת גם תספק ניהול מלאי, ניהול משכורות של העובדים, ניהול העובדים ועוד. אם טרחתם והקפדתם ללמוד היטב את כל הפונקציות שמציעה קופה רושמת, אתם תגלו נכס של ממש!

יתרונותיה בעידן שלנו

במידה ואתם מנהלים עסק, דעו כי לקופה רושמת ממוחשבת יש מקום חשוב ומהותי ביותר אצלכם בחברה, ברשת, בעסק קטן או גדול. הקופה עתידה בעיקר לעשות סדר, ארגון וניהול שראוי שיהיה לכם בעסק ולחסוך מכם עלויות רבות ברבות הימים.

אתם וודאי לא רוצים להישאר מאחור בכל מה שקשור לקדמה ויעילות, ומעוניינים להתקדם ולהיות עסק חדשני ומודרני שמצליח להרוויח סכומי מחזור נאים ואף יותר מזה. קופה רושמת תסייע לכם בכך ותעניק לכם שרות איכותי עם מגוון של יתרונות משמעותיים שאתם תחושו בהם מיד, כבר ביום הראשון!

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: