באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

5 טיפים להתנהלות נכונה של העסק

התנהלות של עסק היא דבר מורכב. אם אתם בעלי עסקים ותיקים, אתם בטח כבר יודעים שעם הגדילה של העסק גדל גם הצורך בסדר וארגון. אם אתם בעלי עסק חדש, כדאי שתתחילו לעבוד על הרגלים נכונים כבר מעכשיו. במאמר הבא אספנו עבורכם את חמשת הטיפים שיעזרו לכם לנהל את העסק שלכם על מי מנוחות, עם מינימום תקלות. חשוב לקרוא – מיועד לעסקים בכל סדר גודל ובכל שלב.

ניהול חשבונות תקני

ניהול החשבונות הוא אולי ביורוקרטיה מעיקה, אבל זה דבר שאסור להזניח בהתנהלות השוטפת של העסק – בין אם הוא קטן, בינוני או גדול. הקפידו על תיעוד מסמכים, הנפקת חשבוניות וקבלות עבור כל עסקה, וכמובן דיווח של כל פרט לרואה החשבון אשר איתו אתם עובדים.

בחרו בחוכמה את רואה החשבון שלכם

רואה החשבון הוא אחד מבעלי המקצוע החשובים ביותר בעסק, והוא מלווה אתכם לאורך השנים. אתם זקוקים לרואה חשבון אמין שאתם יכולים לסמוך עליו, להיות בראש שקט שכל העניינים הביורוקרטיים מול הרשויות מטופלים ומסודרים. לכן, אין להקל ראש בבחירה זו.

דיוק וקפדנות מול עובדים ולקוחות כאחד

כשאתם מנהלים עסק, חשוב מאוד שכלפי חוץ תתחזקו תדמית חיובית ותימנעו מבעיות שעלולות להיגרם עקב רשלנות. דבר זה נכון כמעט בכל עסק ובכל ענף. הנה שני דברים שחשוב לשים אליהם לב ולא לזלזל בחשיבותם.

עמידה בלוחות זמנים

כשאתם מנהלים עסק, עמידה בלוחות זמנים היא דבר אשר נמצא בחשיבות עליונה. מהגשת מסמכים ודוחות ועד למתן השירות ללקוחות שלכם, דברים שלא מתבצעים בזמן גורמים לירידת המוניטין שלכם במקרה הטוב, לקבלת דוחות וקנסות במקרה הרע. 

אנחנו ממליצים לעבוד עם לוח שנה, תכנון יומי ותכנות שבועי, שיסייעו לכם לעבוד עם מינימום חריגות ובלת"מים.

שמירה על ערך המוצר גבוה

הסעיף הזה הוא אולי מובן מאליו, אבל אי אפשר להימנע מלציין אותו. הדבר החשוב ביותר בעסק שלכם הוא השירות אותו אתם מספקים. בין אם אתם אנשי מקצוע, בעלי חנות, או כל דבר אחר, השירות שלכם הוא הליבה של העסק ומה שגורם ללקוח להגיע וגם לחזור. לכן, ערך המוצר הוא דבר שאסור בשום פנים ואופן להתפשר עליו. 

שימוש בכל אמצעי התשלום

שימוש באמצעי תשלום מגוונים – מאשראי, דרך מזומן ועד להעברות בנקאיות והמחאות – פותח את העסק שלכם לקהלים מגוונים יותר. 

יש לציין כי בעלי עסקים רבים חוששים מקבלת שיקים דחויים. חשוב לדעת שמקרים מעין אלו יכולים להיפתר בזריזות ובקלות על ידי ניכיון שיקים בעזרת חברה חוץ בנקאית מקצועית. 

עבודה עם חברה מקצועית בתחומי המט"ח וההמחאות

בתור בעלי עסקים אשר מקבלים תשלומים באופן שוטף, יכול מאוד להיות שתיתקלו במצב של קבלת שיק דחוי או צורך בהמרת מט"ח. לכן, חשוב שיהיה לכם תיק לקוח פעיל בחברה חוץ בנקאית אשר מטפלת בנושאים אלה תוך גביית מחירים מסובסדים ונמוכים ומתן שירות מעולה.

אנחנו בבית מאור נשמח לסייע לכם בכך.

למה לבחור בבית מאור?

בית מאור היא חברה אשר פעילה כבר משנת 1997, מה שאומר שמאחורינו עומדות 25 שנות ניסיון ואלפי לקוחות מרוצים. אנחנו מקפידים על שקיפות, אמינות ושירות ברמה הגבוהה ביותר. לקוחות רבים חוזרים אלינו שוב ושוב בזכות העובדה שאנחנו מקפידים על מחירים נמוכים, פעילות מהירה ומפעילים מסלול ייחודי של ניכיון שיקים לפרטיים. פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר, ותוכלו גם אתם להמיר שיק למזומן תוך שעות ספורות.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: