באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

תשלום בצ'קים דחויים – דרך לקבלת אשראי ללא ריבית

עסקים רבים בישראל מתמודדים עם תזרים מזומנים שלא תמיד משקף את המצב הפיננסי של החברה, מה שמקשה לעיתים לאפיין את המצב האמיתי והמעודכן של העסק. הסיבה לכך היא בעיקר תשלומים לספקים שאינם נעשים במזומן והכנסות שמשולמות באופן דחוי, כמו שוטף + 30 או אפילו 60+, במצבים מסוימים. אחת הדרכים להתמודד עם תזרים מזומנים לא מאוזן הוא לדחות את תשלום החוב למועד שבו ייכנס כסף לבית העסק וזאת באמצעות תשלום של צ'קים דחויים.

צ'קים דחויים – הפתרון לאיזון תזרים המזומנים

למעשה, האפשרות של תשלום בצ'קים דחויים, בין אם אתה ספק ובין אם בעל עסק, היא אמצעי שדרכו ניתן לקבל אשראי ללא ריבית. במקום לקחת הלוואה מהבנק או להשתמש במסגרת האשראי שהבנק נתן, יש אפשרות לעשות שימוש בצ'ק דחוי וכך להימנע מתשלום ריבית. אפשרות זו כמובן עדיפה על האופציה של תשלום על ידי חברת אשראי למשל וצבירת ריבית בשל כך. כאשר מדובר בסכומים קטנים הדבר לא מורגש, אך כאשר מדובר בתשלום של סכום גבוה, הריבית עלולה ליצור בעיה קשה ומורכבת עבור בעלי עסקים ועבור ספקים כאחד.

איזון תזרים המזומנים הינו חשוב גם כדי לאפשר לעסק להתנהל כראוי מבלי להגיע לפשיטת רגל וגם כדי לאפשר לעסק להתקדם ולהתפתח. אם למשל העסק מצריך רכישה של אמצעים מסוימים כדי לגדול ותזרים המזומנים לא מאפשר לו בגלל שההכנסות יגיעו רק בעוד חודשיים, השימוש בצ'ק דחוי יכול להציל את העסק. באותו אופן ניתן למנוע את סגירת העסק, ולסייע לו להשתפר, לגדול ולפרוח גם מבחינה עסקית וגם מבחינה כלכלית. עם זאת יש לשים לב שלצ'ק הדחוי אכן יהיה כיסוי ואין להשתמש באופציה הזאת במקרים שבהם הכסף לא צפוי להיכנס בעתיד במועד הפרעון של הצ'ק.

נכיון צ'קים לאיזון תזרים המזומנים

אפשרות נוספת שעשויה להתברר כמועילה ביותר כדי לשפר את תזרים המזומנים של העסק, היא להשתמש בצ'קים הדחויים שקיבלתם מלקוחות ומספקים ולפדות אותם על ידי נכיון צ'קים. אפשרות זו טובה מאוד במיוחד אם העסק זקוק לאיזון תזרים באופן מיידי, כדי להימנע מפשיטת רגל או כדי לקבל אשראי לרכישה של אמצעים נוספים שיוכלו לשדרג אותו. חשוב לבצע נכיון צ'קים בחברה מוסדרת ומקצועית שתעניק לכם שירות הגון, אמין ובטוח, כך שלא תצטרכו לדאוג למקורות המימון שלכם. נכיון צ'קים יכול מאוד לסייע לעסקים שנמצאים במצוקה וברשותם מספר צ'קים דחויים מלקוחות; באופן זה המקורות הפיננסים שיש להם יכולים להשתקף באופן מיידי בחשבונם, מה שיאפשר להם להמשיך להתנהל בצורה חיובית.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: