באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

3 שירותים פיננסיים שיאפשרו לעסק שלך לגדול ולהתנהל באופן יעיל וחכם יותר

עסקים עוברים שינויים רבים לאורך שנות פעילותם. מגמות התפתחות, משברים, אתגרים ניהוליים ופיננסיים ואירועים שונים עלולים להשפיע על העסק באופן מהותי, ולהציב בפני בעליו דילמות לא פשוטות.

כל עסק עלול להיקלע למשברים. בין שמדובר בעסק שעדיין נמצא בחיתוליו או בעסק וותיק, אף פעם אי אפשר לדעת מה יוליד יום, ולצד חסכונות והשקעות פיננסיות חכמות, רצוי שלכל עסק יהיה ספק שירותים פיננסיים, שאפשר לסמוך עליו.

בית מאור מעניקים למגוון מאוד רחב של עסקים בכל סדר גודל ומכל תחומי הפעילות במשק 3 שירותים, שמאפשרים לנהל את העסק באופן שוטף ולהבטיח בטחון מרבי לפעילות העסקית.

ניכיון שיקים לעסקים

ניכיון שיקים הוא שירות, שנועד לפתור את בעל העסק מהמתנה למועד הפירעון של הצ'ק ולהשתמש בכסף שמגיע לו מהלקוח במקום בתמורה לעמלה שסכומה נקבע בהתאם לסכום הפירעון. למעשה שירות ניכיון צ'קים מאוורר את תזרים המזומנים של העסק ומאפשר להתנהל בקלות ולקבל החלטות עסקיות, פיננסיות וניהוליות בקלות. כמו כן, הוא מאפשר לבעל העסק לנצל כל עסקה מזדמנת, וגם אם הלקוח לחוץ כלכלית, הוא יכול לשלם בשיק דחוי, אותו בעל העסק יבקש לנכות, וכך יוכל ליהנות משכרו. קראו עוד בנושא: האם ניכיון שיקים לעסקים הוא הפתרון לבעיית תזרים המזומנים?

כאשר הכסף מופקד בחשבון הבנק, בעל העסק רשאי להשתמש בו כרצונו – לשלם לספקים עבור סחורות ושירותים, לשלם לעובדים עבור משכורות, להשתמש בו לצורכי השקעות, פיתוח וכו'.

כל עסק יכול ליהנות משירון פירעון שיקים, אך עבור עסקים מתחום הקבלנות והבנייה זה פתרון משתלם במיוחד, שכן החוק מותיר להעניק להם תשלום שוטף פלוס 70 או 80 (תלוי מי מזמין את העבודה), מה שמקשה עליהם להתנהל מבחינה פיננסית, במיוחד כאשר הם מתבקשים להשקיע בחומרי גלם, מכשור, ציוד, מכונות ופועלים לכל פרויקט.

המרת מט"ח לעסקים

המרות מטח מאפשרות לכל בעל עסק לבצע עסקאות בינלאומיות מבלי להיות מוגבל למטבע מסוים. בין שמדובר בנסיעת עסקים, בקבלת תשלום עבור שירותים או מוצרים או רכישה של סחורות לעסק, בארץ או בחו"ל, בבית מאור ממירים משקלים לכל סוג מטבע שנדרש, ולהיפך.

העמלה שנגבית מקהל הלקוחות של בית מאור זולה משמעותית ביחס לחלופות הקיימות- הבנק, בנק הדואר וסניפי Change.

משכון זהב ותכשיטים

נהוג לחשוב שמשכון זהב ותכשיטים הוא שירות שנועד לסקטור הפרטי בלבד, ובפרט למי שזקוק לכסף מזומן ואין לו דרך אחרת להשיגו. אולם גם בעלי עסקים מנצלים את יתרונות השירות שמציעים בבית מאור, שכן הוא מאפשר לבעל עסק לקבל כסף מזומן בתמורה לתכשיטים וזהב, אשר מאפשר לו לפתוח עסק נוסף, להרחיב עסק קיים, לבצע השקעה או לנצל הזדמנות עסקית שדופקת להם בדלת.

היתרון האדיר במשכון זהב ותכשיטים הוא, שאין צורך להסדיר תשלומים והחזרים מול מערכת בנקאית או פיננסית מכל סוג, שכן לא מדובר בלקיחת הלוואה. מאותה הסיבה, אין זה משפיע בשום צורה על אשראי העסק בבנק או על האובליגו שלו. זוהי למעשה דרך יעילה ומהירה לגייס הון נוסף ולהשתמש בו לכל מטרה.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: