באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

שלושת הדרכים להגן על העסק שלך

תקלות במשרד, סכנה לעובדים ולא פחות חשוב, איבוד תזרים המזומנים. בדקנו מהם שלושת הדברים מהם מפחד בעל עסק וכיצד ניתן להתמודד עמם בגבורה. הנה המסקנות.

לשמירת העובדים- התקינו מערכת מיגון בעסק

בין אם אתם מנהלים משרד בדרום, בצפון, בירושלים או במרכז הארץ- הרי שגל הטרור הנוכחי מחייב אתכם להיות ערוכים ולנקוט בכל הדרכים בכדי להגן על העובדים. מכוון שסביבת עבודה בטוחה היא תנאי הכרחי לכל משרד מתפקד, יש להתקין מערכת מיגון מתאימה ויפה שעה אחת קודם.

תחום מערכות המיגון למשרד הוא רחב ומתקדם ולעתים קשה להתמצא בו, ולכן הרשו לנו להמליץ לכם על שלושת אמצעים בסיסיים הנחוצים לכל משרד: מערכת בקרת כניסה הכוללת דלת פלדה, מנעול איכותי וקודן להקשת קוד כניסה. בנוסף מומלץ להצטייד במערכת אזעקה רגישה וכלי שלישי לבטיחות: מצלמות אבטחה.

שלושת האמצעים הבסיסיים הללו יבטיחו סינון הנכנסים והגנה על הנמצאים במשרד, ויעניקו לכם שקט נפשי כדי שתוכלו להתרכז במה שאתם עושים הכי טוב: עסקים.

לטיפול מהיר ויעיל בתקלות במשרד- הצטיידו בביטוח עסק

מטרתו של ביטוח עסק היא להעניק מטריית הגנה לבעל העסק ולעובדים. הביטוח הבסיסי מורכב משלוש פוליסות: ביטוח מבנה, ביטוח תכולה וביטוח צד ג’. הפוליסות מעניקות כיסוי ביטוחי במידה ונגרם נזק למבנה העסק ויש צורך בשיפוץ או תיקון, הגנה במקרה בו התכולה (סחורה, ריהוט משרדי ועוד) נפגעו, וכן כיסוי במקרה בו אדם המבקר בעסק נפגע באופן פיזי עקב החלקה, נפילה וכו’.

הביטוח הבסיסי הכרחי לכל עסק אך לא די בו, שכן הפוליסות אינן מעניקות כיסוי לכל תקלה ובעיה בדרך ותופתעו לגלות שהבעיות האמיתיות לא זוכות לכיסוי אוטומטי. לדוגמא: אם תכולת העסק נפגעה עקב הצפה ושיטפונות – בעל העסק לא יזכה לכיסוי אוטומטי מחברת הביטוח.

דוגמא נוספת: אם בשל המצב הביטחוני נפגע מבנה העסק ויש צורך להעתיק את פעילות המשרד, בעל העסק לא יזכה לתשלום בגין אובדן דמי השכירות. לכן, יש צורך כמעט מוחלט בהרחבת פוליסת הבסיס בביטוח עסק.

למשל: רכישת כיסוי מפני נזקי סופה, נזקים שמקורם בפעילות לחימה (רקטות, ירי), כיסוי מפני אובדן הכנסות עקב שיפוצים בבניין ועוד ועוד.

בכדי לבדוק מהו הכיסוי הביטוחי הראוי לעסק, כזה שיספק הגנה אמיתית בעת צרה – פנו לסוכן הביטוח שלכם והוא יתאים עבורכם כיסוי ביטוחי מושלם התפור למידותכם.

לשמירה על תזרים המזומנים- היעזרו בחברה לניכיון צ’קים

אחת הדאגות הגדולות ביותר של בעל עסק היא הצורך להתעסק עם לקוחות לא משלמים, לטפל בצ’קים חוזרים ולנסות לגרום לעסקה לבוא על מימושה, לעיתים לשווא. על כן, העסקת חברת גבייה היא הפתרון האידיאלי עבורכם.

חברות אלה מעסיקות אנשי צוות המיומנים בתחום ניכיון צ’קים וגביית חובות. מדמיינים בריונים עם אלות? נשמו עמוק, זו סתם סטיגמה. בפועל מדובר באנשי צוות היוצרים קשר טלפוני עם לקוחות לצורך גביית חובות, מציעים דרכי תשלום חלופיים במידה והלקוח מתקשה לשלם במזומן או בהמחאה, מציעים לבעל העסק מזומן בתמורה לצ’קים דחויים ועוד פתרונות יצירתיים וידידותיים לסביבה.

שירותי חברת הגבייה מותאמים לצורכי העסק כך שאם אתם זקוקים לגבייה טלפונית, מתן אשראי או מענה במייל ללקוחות המעכבים תשלום – חברת הגבייה תטפל בכל זאת ועוד, ותאפשר לכם להוריד את המטלה מסדר יומכם ולהתרכז בעבודה.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: