באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

שימור עובדים טובים בארגון

יכול להיות שאתם מוכרים מוצרים אפקטיביים ונהדרים, וגם יכול להיות שהמחירים שלכם הכי אטרקטיביים. יחד עם אלו, הכי חשוב לשמר עובדים טובים בארגון. ללא עובדים טובים בארגון, שמקפידים על יחס נכון ללקוחות, בית העסק עשוי להיתקל בקשיים. 

כיצד שימור עובדים טובים בארגון קשור להתנהלות הפיננסית של העסק? בואו נתחיל כבר על ההתחלה דוגמה רלוונטית. עובדים טובים יבצעו עסקאות טובות. אם למשל, עובד מסוים ימכור מוצר שאינו מתאים לצרכי הלקוח, המוצר הזה יחזור. במקרים מסוימים ועל מוצרים מסוימים, בית העסק לא יהיה מסוגל אפילו להזדכות, מה שמשאיר אותו בצומת-דרכים. האם לאכזב את הלקוח ולא לקבל את המוצר חזרה? האם לקבל את המוצר בחזרה, למרות שנפגע מכך כלכלית? שימו לב, תוך רגע קטן, מספר דילמות הקשורות לעובד שביצע עסקה לא טובה. 

שימור העובדים האיכותיים בארגון 

עובדים טובים בארגון חייבים שימור, צריכים את היחס הטוב וגם את הבונוסים במידת האפשר. אם מדברים על שימור עובדים נכון, חשוב להזכיר חברות המשלמות לעובדיהן משכורת 13. 

משכורת 13 היא דוגמה מופלאה לשימור עובדים מוצלח. ככל שהעובדים שלכם ירגישו שיותר מעריכים אותם, ככה הם יספקו שירות טוב יותר ללקוחות השונים. בין אם מדובר בעובדים המתנהלים אל מול לקוחות או בעובדים המנהלים פסי ייצור שונים, חשוב להבין כיצד ניתן לשמרם הכי טוב. במקרים מסוימים, עובדים אפילו עשויים להתנכל לבית העסק אם הם מרגישים ממורמרים או לא מוערכים. 

כיצד משמרים עובדים נכון? 

בשורה התחתונה, כולנו אנשים. אנחנו מונעים משכל והיגיון, אך אין ספק של רגש ישנו תפקיד חשוב בחיינו. עובדים טובים יודעים שהם טובים, אך הם צריכים שסביבתם תדע זאת גם כן. כשאדם משקיע רבות בעבודתו ואפילו מגדיל ראש, הוא צריך את הפידבק הנכון. 

הפידבק הנכון יכול להגיע בצורה של בונוס, בצורה של מתנות ועוד. ואם כבר החלטתם על מתנות לעובדים, מומלץ מאוד לבדוק עלויות של מתנות ממותגות לעובדים. תוכלו לחרוט הקדשות אישיות על מתנות לעובדים, ואתם יכולים להיות בטוחים שהפעולה הזאת תקנה להם התחושה הכי נעימה וכיפית. 

שימור עובדים מצריך גם יצירתיות 

שימור עובדים, משמע, גם ימי גיבוש לעובדים. ימי גיבוש הם אפשרות מעולה, בין אם מדובר בעובדים מעטים או רבים. במידה ומדובר בחברה יחסית קטנה, אפשר אפילו לצאת לגיבוש במתחמי צימרים בצפון, שם כולם יוכלו להתפנק טיפולי ספא מרגיעים. 

במהלך ימי גיבוש, אנשים רוכשים חוויות ונהנים מפעילויות שמקרבות ביניהם. לפחות פעם בחצי שנה, מומלץ לארגן יום גיבוש לעובדים. מומלץ ומהנה!

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: