באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

סליקה בכרטיס אשראי – אמצעי גביה נוסף לשיפור התזרים

כיום, כמעט כולנו מתנהלים עם אשראי. סליקה בכרטיס אשראי, היא אמצעי נוסף ויעיל ביותר עבור גבייה בבית העסק. כשאתם נוחים ונגישים אל הלקוחות שלכם, הגברת המכירות תורגש בד בבד עם שירות שכיף לחזור אליו.

בואו נדבר רגע על בתי עסק אשר מנגישים בהצלחה את דרכי אפשרויות התשלום ללקוח, לעומת בתי עסק שעדיין עובדים בשיטת המזומנים והצ'קים בלבד. שימו לב, עוד לא התחלנו לכתוב כמעט מילה, וכבר עוררנו בכם תחושה לא כל כך נעימה. מדוע? מאוד פשוט. בעוד שבית עסק אשר מנגיש לנו אפשרויות תשלום נוחות עורר בנו תחושה של ביטחון, עסק שיבקש מאיתנו צ'קים יעורר בנו תחושה לא נוחה. 

כיצד סליקת אשראי תגביר מכירות?

אף אחד מאיתנו לא אוהב לכתוב צ'קים ולפזר אותם, במיוחד כאשר אנחנו כולנו מודעים לעובדה צ'קים נוטים מטבעם להתגלגל לכל מיני מקורות לא מזוהים, לפעמים אפורים. סליקה בכרטיס אשראי היא אמצעי גביה מעולה, שגורם ללקוחות של בית העסק להרגיש הרבה יותר בנוח עם העסקה. 

עסקאות בכרטיס אשראי לא מרגישות מפוקפקות, אך זהו אינו היתרון היחיד בסליקת כרטיס אשראי. כשמשווים בין צ'קים ומזומן לבין כרטיס אשראי, חשוב ביותר לדבר על האפקט הפסיכולוגי. בעוד שלאנשים יהיה מאוד קשה להוציא מזומנים מהכיס או לכתוב צ'קים מרובים, סליקת כרטיסי אשראי מהווה אפקט פסיכולוגי ידידותי יותר. למה הכוונה? בדרך כלל, אנשים יבצעו עסקאות גדולות באשראי הרבה יותר מהר, מאשר שהם שהיו מבצעים את אותה העסקה בצ'קים או מזומן. 

עסקאות גדולות באשראי מרגישות בטוחות יותר 

לאנשים קל הרבה יותר לגהץ את האשראי, במיוחד כאשר מדובר בעסקאות גדולות. יחד עם התחושה הנוחה יותר בגיהוץ האשראי מאשר תשלום במזומן, יש את הנושא של הפיקוח והבקרה על העסקה. כשמגהצים באשראי, הלקוח תמיד ירגיש כי ישנו פיקוח על העסקה, מצידה של המדינה והמערכת הכלכלית. תחושת הביטחון הזו, בדרך כלל תוביל אנשים לבצע עסקאות משמעותיות. 

בימים כל כך דיגיטליים ומפותחים טכנולוגית, סליקת אשראי אפשרית בכל סוגי העסקים כמעט, גם אם מדובר בעסקים המוגדרים כ-STREET FOOD. דוכני STREET FOOD בדרך כלל צריכים לגבות כספים מאנשים אשר ישובים בכיסאות הרחוב בתל אביב וערים גדולות, מה שמקשה על פיקוח הגביה. היות והלקוחות יושבים ברחוב והם יכולים לקום בכל רגע וללכת, יש צורך לגבות מהם באשראי ברגע ההזמנה. כיום, ניתן לעבוד עם אמצעי סליקת אשראי ניידים, אותם המלצרים מכניסים לכיסיהם. מומלץ.   

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: