באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

בידול בעסקים לצורך ביסוס העסק

בימים כה רוויים בתחרותיות, חשוב לבדל את העסק משאר העסקים בתחומכם. כיצד מבדלים את העסק באופן שהכי תואם אותו ואת סל השירותים והמוצרים שלו? בואו נדבר על בידול בעסקים לצורך ביסוס העסק בתחום כזה או אחר. 

נדמה כי לא משנה להיכן נפנה את מבטנו, נתקל בתחרותיות עסקית רבה המצריכה בידול עסקי חזק, מוביל ומנצח. בידול עסקי נעשה באמצעות כלים שונים, חלקם דיגיטליים וחלקם מה שנקרא, פיזיים. מהו אמצעי בידול עסקי פיזי? שלטי חוצות הם דוגמא מצוינת. יחד עם זאת, בעוד ששלטי חוצות עשויים מאוד להתאים לעסקים מסוג מסוים, הם פחות יתאימו לעסקים מסוג אחר. 

בידול עסקים שמבדיל אתכם מהתחרות 

בידול בעסקים מצריך לא פחות מאשר השמת הדגש המלאה על הנושא, בין אם אתם מחליטים להסתייע במנטורים עסקיים או לא. בנקודה זו, חשוב לציין כי מנטורים עסקיים עשויים להיות בדיוק מה שהעסק שלכם צריך. 

מנטור עסקי אם כך, לסייע בכל מה שקשור לבידול העסק, אך חשוב לבחור במנטור שאכן מכיר את התחום שלכם ומבין את תחומכם לעומקו. במקרים מסוימים, ישנם תחומים עסקיים המאפשרים למנטור לייעץ מבלי להכיר את התחום, היות והם משיקים לתחומים אחרים דומים. למשל, מנטור עסקי העוסק בייעוץ לסניפי מזון מהיר, לא חייב להיות בקיא בכל סוגי המזון המהיר.   

שיווק ועוד קצת שיווק 

ניתן לשווק עסקים באמצעים שונים, לפעמים אמצעי שיווק שלא יצריכו ממכם תקציב פרסומי מאוד גדול. למשל, שיווק בפלטפורמות החברתיות עשוי להיות מאוד יעיל, ואין ספק כי תוכלו לפרסם את עצמכם לבד דרך הרשתות החברתיות השונות. 

יחד עם כך שקל למדיי לשווק לבד בפלטפורמות החברתיות, תמיד כדאי להסתייע באנשי שיווק דיגיטלי ממוקצעים בתחום. במידה ושיווק על גבי רכבים מתאים לאופי העסק, ניתן להדביק על רכבים מדבקות של הארגון בעלויות נמוכות. 

שיווק דיגיטלי או שיווק בדרכים הקלאסיות? 

חשוב להבין, בימים כה תחרותיים, תמיד מומלץ לבחור גם בשיווק דיגיטלי וגם בשיווק קלאסי. אלא אם כן אתם מנהלים פיצוציה שכונתית, בד"כ תצטרכו להסתייע באנשי שיווק דיגיטלי מקצועיים. רוצים טיפ לא פחות ממעולה? 

ניתן להיכנס לכל מיני קבוצות של חבר'ה צעירים בפייסבוק, שם יש לא מעט אנשים אשר יהיו מוכנים (בתשלום צנוע בד"כ) להדבקת מדבקות החברה שלכם על רכביהם. את התשלום תוכלו לסכם עם בעלי הרכבים שתאתרו, אך בדרך כלל מדובר בתשלום שבועי. כשתצטרכו להוריד את המדבקות, הן ירדו בקלות. בהצלחה! 

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: