באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

ניכיון שיקים או הלוואה בבנק?

אם בשנים עברו אנשים מיהרו לקחת הלוואות מהבנק שהיו זקוקים לכספים מיידית, היום רבים בוחרים בשירות של ניכיון שיקים. חשוב כבר עכשיו להדגיש, ניכיון שיקים זוהי דרך לגיטימית לחלוטין להמיר את השיק הדחוי בכסף מזומן.

היתרונות בניכיון שיקים

במקרים רבים, אנשים זקוקים לכסף מזומן באופן בהול, מה שמוביל אותם להסתייע בחברות פרטיות שמתבררות כאפורות. בחרתם בשירות של ניכיון שיקים? קודם כל, חשוב לוודא שאתם עומדים מול חברה רצינית ובעלת מוניטין מוכר. 

מהי העמלה על ניכיון שיקים?  

כאמור, כשנותנים לכם שיקים דחויים, ניתן להמיר את אותם השיקים בכסף מזומן. יחד עם זאת, ככל שהשיק יהיה דחוי יותר, כך העמלה תהיה גבוהה יותר. במילים אחרות, אם נתנו לכם שיק לעוד חצי שנה, העמלה תהיה גבוהה יותר מאשר שיק שניתן לכם לעוד חודש-חודשיים. 

מה נדרש עבור ניכיון שיקים? 

במידה וברצונכם לנכות שיקים, חשוב לזכור כי אין באפשרותכם לקבל שיק שאינו סחיר. במילים אחרות, שיקים אשר הסחירות בהם הוגבלה ("למוטב בלבד"), הם שיקים שלא ניתן לבצע בהם ניכיון שיקים בבנקים ובחברות פרטיות. 

נוסף על הקפדה על קבלת שיק סחיר, חשוב גם לבדוק שהצ'ק אינו פגום, אינו מקושקש, כתוב ברור וכדומה. בכל מקרה בו קיימת בעיה בכיתוב או בחותמת על שיק, ייתכן ולא יהיה ניתן לבצע ניכיון שיקים. בעוד שניכיון שיקים עשוי להתאים לקהל יעד רחב מאוד, אנשים רבים אחרים בוחרים לקחת דווקא הלוואות גישור. במידה וישנו הצורך למשל לשפץ את הבית, יהיה אפשרי לקחת הלוואות גישור מחברות פרטיות, מחברות הביטוח השונות ומהבנקים. 

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: