באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

הזמנות עבודה לעצמאיים

מה הופך עצמאי לעצמאי מצליח? מעבר לכך שעצמאיים צריכים לספק את התוצאות או המוצרים הטובים והאיכותיים, יש לנהל נכון את שיטות ודרכי הגביה של התשלומים. עסקים ועצמאיים אשר לא גובים בזמן תשלומים או לא גובים נכון, עשויים להיתקל בלא מעט מכשולים. נרחיב. 

עצמאיים? יש כמה דברים שכדאי לזכור לגבי הזמנות עבודה, כתיבת מסמכים מקצועית ועוד. הזמנת עבודה לעצמאיים צריכה להיכתב נכון, אך לא רק. כאשר אתם, בתור עצמאיים, שולחים הצעות מחיר והזמנות עבודה ללקוחות או קולגות, ישנה חשיבות עליונה בכתיבת מסמך על ידי עורכי דין. 

מדוע הזמנות עבודה צריכות להיחתם על ידי עו"ד?

החתימה של עורך דין נותנת למסמך את תוקפו החוקי. מעבר לכך, פני בית העסק שלכם משתפרים משמעותית, היות ואתם מנפיקים מסמכים מכובדים ורשמיים. הקולגות שלכם והלקוחות יבינו במהרה, שאתם מכבדים את איכות עבודתכם ואת עיסוקכם. 

פעמים רבות, ניתן למנוע לא מעט מצבי-ביש סיטואציות בהן אתם לא מקבלים את התשלום המגיע לכם, אם המסמכים שאתם מנפיקים כתובים נכון על פי החוקיות הנדרשת. אז מה עוד חשוב לדעת? טיפים להתנהלות נכונה עם שיקים חוזרים. 

שיקים חוזרים לעצמאיים

שיקים חוזרים עשויים להוות מכשול משמעותי בניהול נכון של תזרים מזומנים, בין אם אתם מנהלים עסק קטן או גדול יותר. השיקים שחוזרים למעשה, מקשים על העצמאי להתקדם הלאה בעבודתו, היות ופעמים רבות ישנו הצורך בכסף מזומן המשולם על חומרי גלם שונים. לרוב, רכישת חומרי הגלם השונים תאפשר את התקדמותו של העצמאי לפרויקטים הבאים. 

במידה ושיקים חוזרים, חשוב לזכור כי ישנן עמלות הנגבות על ידי הבנקים, אותן עמלות שמישהו יצטרך לשלם. במידה והנפקתם הזמנת עבודה כתובה על ידי עורך דין, ניתן תמיד להוסיף סעיפים שונים. בין הסעיפים שאפשר להוסיף להזמנת עבודה, הוא הסעיף המדבר על כך שאם שיקים חוזרים, בעל השיק יישא בעליות השונות. 

גביית תשלומים בזמן 

גבייה נכונה ובזמן של תשלומים, היא הבסיס של כל עסק או עצמאי מצליחים. הגבייה הנכונה של התשלומים מאפשרת לכם מרווח נשימה בבחינה הכלכלית, כך שתוכלו להמשיך ולספק את התוצאות הטובות ביותר ללקוחותיכם.

לא פעם, איכות העבודה של עצמאיים עשויה להיפגע בעקבות לחצים כלכליים שונים. כשהתשלומים עוברים בזמן וההתנהלות נכונה, אתם תהיו הרבה יותר אדיבים ללקוחות שלכם, יותר יעילים וכדומה. במידה ואתם מתקשים לנהל נכון את הפיקוח על הגבייה של התשלומים, תמיד ניתן להסתייע באנשי מקצוע לצד שלישי כלשהו.  

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: