באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

צ'קים בקמעונאות – למה לחברות קמעונאות טוב להשתמש בשירות ניכיון צ'קים

שמונה עשר אחוז מסך העסקאות בשוק הישראלי נעשות כיום באמצעות צ'קים. מספר הצ'קים המופקדים לפירעון בכל שנה בישראל נמצא במגמת עלייה של כשלושה ארבעה אחוזים בשנה ממוצעת, וצ'קים דחויים הפכו לידידיו הטובים של מי שזקוק לפתרונות אשראי זמינים ומהירים. במאמר זה נתאר כיצד עבודה עם חברות לניכיון צ'קים תורמת להתנהלותן של חברות קמעונאיות.

צ'קים דחויים – אליה וקוץ בה

בעלי חברות המעוניינים להקל על לקוחותיהם, מאפשרים תשלום בצ'קים דחויים. צ'קים דחויים הם אכן אמצעי יעיל להגדלת מסגרת האשראי של הלקוח, ובכך מתאפשר ביצוע עסקאות רבות יותר. אך בצד יתרונותיה, עבודה עם צ'קים דחויים מסכנת את תזרים המזומנים של העסק. חברה שמרבה לקבל תשלומים בצ'קים דחויים, עלולה למצוא עצמה במצב שבו תזרים המזומנים נמצא בגירעון, אף על פי שבוצעו עסקאות  מוצלחות רבות. כתוצאה מכך, החברה שלכם יכולה להיות בתנופת צמיחה ועשייה, אך כאשר תרצו לבצע השקעות, או לרכוש חומרי גלם לביצוע עסקאות, תזרים מזומנים שאינו מאוזן עלול למנוע מכם לעשות זאת. כאשר אתם מקבלים צ'ק דחוי, אתם מבצעים את החלק שלכם בעסקה, אך מקבלים את תמורתו חודשים מספר לאחר מכן. עבור הבנק, צ'ק דחוי אינו הוכחה מספקת להגדלת מסגרת האשראי שלכם, והאפשרות של נטילת הלוואה, פירושה התחייבות וריביות, שבתור בעלי עסק תעדיפו בוודאי להימנע מהן.

שיקום תזרים המזומנים – פנייה לחברת ניכיון צ'קים

הליך ניכיון צ'קים מאפשר לבעלי עסקים לשקם את תזרים המזומנים, כך שישקף נכון יותר את מצבו הפיננסי של העסק. חברת ניכיון הצ'קים מבצעת בדיקה של אמינות הצ'קים, ולאחר אישורם מועבר לחשבון העסק הסכום הנקוב בצ'ק, שממנו מופחת סכום עמלה, שגובהה נקבע וסוכם מראש. בהגיע מועד פדיון הצ'ק, הסכום יופקד בחשבון חברת ניכיון הצ'קים שאיתה התקשרתם. תחום ניכיון הצ'קים בישראל הוא כיום מוסדר ומפוקח, וחברות ומוסדות המבצעים ניכיון צ'קים צריכים להיות בעלי הסמכה ובפיקוח מממשלתי. היות שכך, התחום בטוח, חוקי ומוסדר.

היתרונות בעבודה עם חברת ניכיון צ'קים

  • ייצוב ואיזון תזרים המזומנים – עבודה עם חברת ניכיון צ'קים מאפשרת שמירה על תזרים מזומנים מאוזן, שיקל עליכם להמשיך לצמוח ולהתפתח, ולהשיג תנאי אשראי נוחים במידה ותידרשו לכך.
  • שקט נפשי – פטור מהתעסקות בגבייה, במעקב, ובהפקדה של הצ'קים הדחויים.
  • הזרמה מהירה של כסף מזומן לחשבון העסק, בעבור עסקאות שבוצעו.
  • עבודה עם חברת ניכיון צ'קים מאפשרת לחברה להמשיך לספק תנאי תשלום נוחים ללקוחות.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: