באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

האם שירות ניכיון שיקים באמת תורם לפיתוח העסקי של עסקים קטנים?

עסקים קטנים בישראל הם אולי אחד האפיקים הכי בעיתיים שיש בעולם העסקי המקומי ולמעשה 90% מהם יסגרו בשנתם הראשונה. מספר זה מרתיע אנשים לפתוח עסקים ולכן רובם מעדיפים להיות שכירים, מה שמגביל את כמות האנשים שבאמת עושים את מה שהם רוצים, תורם לריכוזיות ופוגע ביעילות של העובד ובמצב של המשק. אחת הסיבות העיקריות לכך שעסקים קטנים לא שורדים את שנתם הראשונה היא בגלל שאין להם ליווי פיננסי או בנקאי מספק.

עסק קטן בשנה הראשונה זקוק לליוויי כלכלי

למעשה בשנה הראשונה של העסק ישנו צורך בליווי כלכלי כדי ליצור למעשה תשתית מתאימה של עסק מתפקד ושל קהל לקוחות נאמן. על מנת לפתוח עסק צריך הרבה כסף זמין כדי לשלם לספקים, לרכוש סחורה טובה ולשלם משכורות לעובדים. בשנה הראשונה לא תמיד יש הכנסות שמכסות על ההוצאות של העסק, שחלקם הגדול הנו הוצאה חד פעמית שמאפיינת את השנה הראשונה. למעשה, רק לאחר השנה הראשונה, לאחר שהעסק צבר קהל לקוחות והעמיד איזושהי תשית מתפקדת, הוא יכול להתחיל להרוויח. בישראל, עסקים קטנים לעולם כמעט ולא מקבלים ליווי ארוך טווח וליווי מספק ולכן העסקים נסגרים מהר מאוד.

שירות נכיון שיקים כליווי לעסק בשנתו הראשונה

אחת הבעיות שעומדות בפני העסק הקטן הן לא רק ההכנסות המאוחרות אלא תשלומים דחויים שנהוגים מאוד בישראל. שיטת התשלומים שעובדת בשוטף +30 או שוטף +60 יכולה לגרום לעסק ללא אשראי מספק להתמודד כבר בחודשים הראשונים, במיוחד אם מדובר בעסק קטן. אחת הדרכים להתגבר על כך היא להשתמש בשירות של נכיון צקים. שירות זה למעשה מאפשר לעסקים לפדות את השיקים הדחויים שקיבלו לכסף מזומן, מה שנותן להם אוויר ואפשרות להתנהל בהווה בצורה מספקת.

שירות נכיון צקים לא רק עוזר לעסק לנשום ולא להיסגר, אלא גם מאפשר לו להתפתח בצורה ראויה, לרכוש מוצרים חדשים או שירותים שהנו צריך כדי לגדול. זה לא סוד שכדי להרוויח כסף צריך להוציא כסף ולכן, שירות נכיון צקים יכול לסייע לעסק להוציא את הכסף הדרוש לו כדי להתפתח.

עם זאת, חשוב לוודא ששירות נכיון צקים לעסקים קטנים נעשה אצל חברה מקצועית ואמינה שתעניק שירות בצורה הטובה ביותר. כמו כן יש לוודא כי לשיקים הנפדים אכן יש כיסוי וזאת כדי למנוע מצב עתידי של אי יכולת לשלם את מה שנדרש. לסיכום, שירות נכיון צקים יכול לתרום עד מאוד לעסקים קטנים בשנה הראשונה, אך יש לעשות זאת בזהירות ותוך ייעוץ כלכלי של אנשי מקצוע בתחום.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: