באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

מדוע הכי משתלם להשתמש בשירות נכיון צקים לפני החג?

עסקים קטנים ובינוניים וכן אנשים פרטיים מוצאים את עצמם טרם חגי ישראל בפתחה של הוצאה כלכלית כבדה מאוד. לפני החגים אנשים רוכשים מוצרים חדשים, מזון, מתנות, בגדים והרווחים של העסקים הקטנים והבינוניים יכולים לעלות. זאת כמובן בתנאי, שהעסק יכול היה להרשות לעצמו לבצע הזמנות מגוונות וגדולות של מוצרים, אותם יוכל למכור לקהל הרחב. במקביל, אדם פרטי גם זקוק לתזרים מזומנים רחב יותר לפני החג, בדיוק כדי לרכוש את שלל המוצרים שמהם העסקים מרווחים. כאשר גם לאדם הפרטי וגם לבית העסק אין את היכולת הכלכלית לעשות זאת, שניהם למעשה מפסידים.

נכיון צקים לפני החג לעסקים קטנים

עסקים רבים סובלים מהבעיה של שקים דוחיים, אשר יוצרים מצג שווא של חובות ואי עמידה בהוצאות ולא מאפשרים לנהל תזרים מזומנים תקין. במיוחד נכון הדבר לפני תקופה של מכירות גדולים כמו לפני חג, מה שמקשה בצורה משמעותית על הבית העסק לבצע הזמנות שבאמצעותן הוא יוכל לגדול ולהרוויח למעשה, השימוש בשירות נכיון שקים מאפשר כמה יתרונות:

  • אי פגיעה במסגרת הבנקאית – המסגרת הבנקאית שהבנק מעניק יכולה להיפגע בעקבות הוצאות כגדולות של העסק לפני החג, בזמן שאין בכלל הכנסות. ההכנסות כאמור, מצויות בשקים דחויים, שאם פודים אותם למזומן, כפי שנהוג לעשות בשימוש בשירות נכיון צקים, הבעיה נפתרת והמסגרת הבנקאית לא נפגעת.
  • שיפור תזרים מזומנים – לפני חג עסק קטן יכול להרוויח הרבה מאוד כסף כתוצאה מרכישות גדולות ורבות יותר של לקוחות, אך הדבר לא ישתקף בתזרים המזומנים שלו, בגלל התשלומים הדחויים. עובדה זו יכולה להזיק לעסק, לעצור את התשלומים שלו לספקים ולעובדים ובעיקר לגרום לתחושת ייאוש ורדיפה אחרי הרווח הכלכלי, שמאחר להגיע. כדי להימנע מכך ולשפר את תזרים המזומנים, ניתן לעשות שימוש בשירות של נכיון שקים, אשר מאפשר פדיון של התשלומים הדחויים שניתנו לעסק הקטן והפיכתם לכסף מזומן, אשר ישתקף בתזרים המזומנים ויאזן אותו.
  • שירות אישי ומהיר – חברות נכיון צקים מעניקות יחס אישי ושירות מהיר לפני החגים עבור עסקים קטנים ובינוניים, וזאת בגלל המודעות למצב המורכב בו נמצאים עסקים אלו. על כן, נכיון צקים לפני החג יוכל להיות מהיר מאוד ולאפשר מסלולים נוחים לתשלומים עבור העמלות והריביות. חשוב שהשירות יהיה מותאם לבית העסק וזאת ניתן להשיג על ידי יחס אישי ומקצועי של חברת נכיון צקים מקצועית ומומחית בתחום. במיוחד נכון הדבר כאשר מדובר על נכיון שקים של אדם פרטי המעוניין לפדות את השקים הדחויים שקיבל ומחפש לעשות זאת בבטחה ודרך חברה אמינה ומקצועית.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: