באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

הבנקים מתמקדים בהווה ובבטוחות – וכך מקשים על עסקים קטנים להצליח

עסקים קטנים ובינוניים מתקשים להצליח בעולם הפיננסי הישראלי בעיקר בגלל הקשיים שמערימים עליהם הבנקים, אשר מתמקדים במצב הכלכלי העכשווי ובערבויות שונות. על מנת שעסק קטן או בינוני יצליח הוא צריך תזרים מזומנים פעיל שיאפשר לו לגדול, לרכוש מוצרים שייעלו אותו, להעסיק עובדים וכדומה. הבנקים, שהם אמצעי המימון העיקרי של עסקים קטנים, לא מסתכלים לטווח רחוק, עסקים קטנים ובינוניים מוצאים את עצמם ללא מימון ועם חובות גדולים. חלק גדול מהסיבה לכך הוא תזרים מזומנים לקוי הנגרם כתוצאה מצ'קים דחויים.

מצ'ק דחוי לכסף מזומן – סבסוד לעסקים קטנים

מרבית בתי העסק הקטנים והבינוניים בישראל סובלים מתשלומים דחויים, מה שמקשה על תזרים המזומנים התקין ומונע את התקדמות העסק. אחד הדברים החשובים ביותר שניתן לעשות כדי למנוע זאת הוא להשתמש בשירות של נכיון צקים, שמאפשר פדיון של הצ'ק הדחוי לכסף מזומן. בגלל שהבנקים לא מאפשרים זאת, קיימות חברות שעוסקות בכל מה שנוגע לנכיון שקים לעסקים קטנים ובינוניים ואף מציעות מסלולים מסובסדים וריביות מופחתות. שירות נכיון צקים מתבצע במידיות ובמזומן וגובה העמלה יקבע בין היתר בהתחשב בגורמים, כמו תאריך פירעון הצ'ק המקורי, סוג העסקה בחירת המסלול מול החברה שעוסקת בנכיון שקים.

מדוע כדאי לעשות שימוש בשירות נכיון שקים עבור עסקים קטנים?

למעשה, כאשר עסק קטן, אשר צריך תקציב כספי זמין, פודה את התשלום שאמור להיות זמין לו רק עוד שלושה חודשים, הדבר מאפשר לו להיענות ליותר הזדמנויות עסקיות. באופן זה, העסק יוכל להגדיל את פעולותיו, לקחת יותר סיכונים, לבצע יותר רכישות הכרחיות ויותר מהכול – להתקדם מבחינה עסקית וכלכלית.

כאשר מדובר על עסק קטן או עסק בתחילת דרכו, נכיון צקים יכול להיות הדבר שיכריע אם העסק ייסגר בשנתו הראשונה, כמו מרבית העסקים בישראל, או שיגדל ויספק פרנסה קבועה לעובדיו ובעליו. שירות נכיון שקים מאפשר לעסקים חופש כלכלי, חופש עסקי ובעיקר חוסך מגבלות וטרחה הקשורים אל התקשורת מול הבנק, שנחשב ברוב המקרים לממן העיקרי. כאשר הבנק רואה שהעסק מרוויח, שיש לו תזרים מזומנים תקין ושהוא מצליח לעמוד בהוצאות השוטפות, יהיה יותר קל לו להעניק תמיכה לעסק, מה שיוכל לשמש כיתרון גדול בעתיד.

חשוב לציין שנכיון צקים לא מאפשר רק הזדמנויות עסקיות טובות יותר אלא תשלום של חובות לספקים ותשלום של חשבונות כמו משכורות, ארנונה, שכר דירה, חשמל וכמובן רווח לבעלים. עם זאת, חשוב לבדוק שהחברה שמציעה שירות של נכיון צקים היא חברה אמינה ומנוסה בתחום.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: