באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

נכיון צ'קים לבעלי חובות

נכיון צ'קים נחשבת, כיום, לאחת משיטות האשראי הפופולאריות ביותר בקרב המגזר הציבורי והפרטי. זוהי מעין צורת מימון, המאפשרת לבית העסק, כמו גם לאדם הפרטי, לקבל את ערכו הכספי של הצ'ק הדחוי בתמורה לעמלה שאותה צוברים עבור אותו הזמן שנותר עד פירעונו. גובה העמלה וגובה העמלה נקבע על ידי אותו גוף מנכה וככל שמועד פירעון הצ'ק רחוק יותר והסיכון שהוא לא יכובד בבנק גבוה יותר, כך העמלות עולות בהתאם. ניכיון צ'קים לבעלי חובות עונה בעיקר על צרכיהם של אלו הזקוקים לכסף נזיל וזמין באופן מיידי. בעזרת שיטה זו יכולים בעלי החובות, שסיפקו את הצ'ק ליהנות מתזרים של מזומנים, מבלי שייכנסו לחובות או לביטחונות נוספים.

איך זה עובד ולמי זה מתאים

שמונים אחוזים מענף ניכיון הצ'קים מוחזק כיום, על פי הערכות, על ידי הבנק. עשרים האחוזים הנותרים שייכים לחברות מימון חוץ בנקאיות ולחברות המציעות שירותי ניכיון צ'קים, כדוגמת בית מאור, המתמחה בכך. בשל התחרות הרבה בין החברות המציעות את השירות, המחירים המוצעים ללקוח המעוניין בו הם אטרקטיביים ביותר, וזאת בהשוואה לקושי הרב המופעל על ידי הבנקים בשל חובות וצ'קים דחויים השייכים לאותם לקוחות. הפעולה המהירה והדיסקרטית שבה משלימים אותה, הופכת את שירות ניכיון הצ'קים של בית מאור למענה מצוין עבור בעלי חובות ועבור ציבור העסקים השונים. כאשר מדובר בבית עסק קטן או בינוני שמסר צ'קים ללא כיסוי בשל חובות שצבר, פנייה לחברה שכזו יכולה לסייע לו למנוע את התדרדרות המצב ולהבטיח לו הזדמנות להתמודדות כלכלית טובה יותר.

המסלולים המסובסדים המוצעים ללקוחות כאלה, לבעלי חובות המעוניינים בשירות ניכיון צ'קים, מבטיחים להם מענה בהתאמה מלאה לצרכים ולמסגרת מקצועית, העומדת לרשותם החל מרגע פנייתם. כל זאת נעשה בפיקוח מלא ובאישור משרד האוצר ועל ידי צוות מקצועי ומיומן, המספק ללקוח המתעניין בכך את כל המידע שלו הוא זקוק. ההליך עצמו משמש כמעין מימון, או כמעין הלוואה בסכומי כסף שונים. במקרים שבהם מצוי האדם או בית העסק בחוב ויש צורך בכסף במהירות רבה, ניכיון צ'קים לבעלי חובות הוא הפתרון. גם במצבים שבהם גופים פיננסיים אחרים, למשל הבנק, אינם מאשרים את הבקשה לקבלת הלוואה, הדבר יכול לספק את המענה המתאים ולחסוך עוגמת נפש ובעיות כלכליות נוספות, הנלוות לכך לרוב.

חשוב לזכור

כשבוחרים בניכיון צ'קים, יש לוודא שפונים לכתובת המתאימה. מומלץ לפנות לחברת ניכיון צ'קים בעלת ניסיון, המתמחה בכך ופועלת בתחום לא מעט שנים. כתובת מקצועית, אמינה ובעלת מוניטין תספק את הפתרון הטוב ביותר ותדאג לספק את התנאים המשתלמים ביותר ללקוח.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: