באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

נכיון צקים של חברה בע"מ

במציאות העסקית של זמננו, חברות בע"מ מאפשרות לציבור הלקוחות לשלם בצקים דחויים, כדי לא להקשות ולצמצמם את מעגל הלקוחות לאלה שיכולים לשלם בכסף מזומן בלבד. עם זאת, דבר זה מעמיד לא פעם את החברות המסחריות בסיטואציה בעייתית, שכן קבלת צקים עם מועדי פירעון מאוחרים, עלולה לגרום לקשיים בתזרים המזומנים, לאחר בתשלומים השוטפים לספקים ולעובדים, לפתח את החברה, להתנהל בצורה כלכלית מתוכננת ומאורגנת ועוד. במקרים רבים, נכנסות חברות לקשיים כלכליים חמורים ואף מגיעות למצב של חדלות פירעון. לכן, שירות של ניכיון צקים מהווה אמצעי מימון יעיל ביותר לחברות בע"מ שיש בו כדי להציל את פעילותן העסקית.

מהי הפעולה של נכיון צקים?

בתהליך ניכיון צקים לוקחים חלק 3 צדדים: מושך השיק (הלקוח שנתן אותו וחתם עליו), החברה המסחרית לה נרשם הצק וחברת נכיון הצקים. לאור תאריך הפירעון המאוחר של הצקים, אין החברה יכולה להפקיד אותם לחשבונה, מה שמקשה עליה לשלם את ההוצאות השוטפות, לגדול ולהתפתח. באמצעות שירותי נכיון צקים, יכולה החברה להפקיד את הצקים אצל חברות ניכיון צקים, בנקים,  ולקבל תמורתם כסף מזומן. השירות כרוך בתשלום סכום מוסכם מראש עבור ריבית ו/או עמלה. חשוב לומר, כי גובה העמלה או הריבית אינו קבוע ויש גמישות יחסית מול הגורם האחראי על ניכיון הצקים.

היתרונות העיקריים לחברות

פתרון יעיל לקבלת אשראי: המרת צקים דחויים למזומן מאפשר לחברה לקבל סכומי אשראי חוץ בנקאי באופן מיידי בלי צורך לתת ערבויות, בטחונות או לנצל את מסגרת האשראי בבנק. כמו כן, תנאי האשראי המועדפים שמקבלת החברה, מאפשרים לה להשקיע כספים בפעולות יזומות שיובילו לצמיחה והתרחבות עסקית.

הזרמת מזומנים לחשבון החברה: שימוש בשירות ניכיון צקים, מאפשר לחברה בע"מ להוציא לפועל עסקאות עם לקוחות שמשלמים בצקים דחויים, כך שלמרות תאריכי הפירעון המאוחרים, מצליחה החברה להכניס מזומנים, לשמור על התנהלות כלכלית תקינה ולהגדיל את מעגל הלקוחות.

תעריפים טובים: כאשר החברה משלמת לספקים במזומן היא יכולה להתמקח על המחירים ולקבל מהם תעריפים מיוחדים במחירים משתלמים כלכלית.

חשוב לציין, כי לאור העובדה שמרבית הצקים של חברות בע"מ הם בסכומים גבוהים מאוד, חשוב שתהליך נכיון הצקים ייעשה בצורה מוצלחת, אחראית ובטוחה כמה שניתן. לכן, מומלץ לבחור בחברת נכיון צקים מקצועית, אמינה, יציבה ומנוסה בתחום, שיודעת איך להתנהל ביעילות, לבדוק ביסודיות את הצקים לפני מועד הניכוי ולפתור במהירות כל בעיה שתתעורר.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: