באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

ניכיון שיקים דחויים – הפתרון למחסור בתזרים המזומנים של העסק

ניכיון שיקים דחויים הוא שירות פיננסי שהרבה עסקים מעדיפים להשתמש בו, בעיקר בשביל להגדיל את תזרים המזומנים ולאפשר לעצמם את היכולת לתפעל ולנהל את העסק באופן שוטף מבלי להיתקל במחסור מזומנים.

אילו יתרונות יש בשירות?

  • בדיקת טיב הלקוח על ידי החברה שמנכה את השיק מבטיחה לבעל העסק וודאות וביטחון.
  • ניכיון שיקים מעניק נזילות ומשפר את תזרים המזומנים של העסק.
  • הגדלת התזרים מעניקה יציבות לעסק ואת האפשרות לבצע מהלכים פיננסיים חכמים.
  • ניכיון שיקים דחויים מאפשר לעסק לפעול מבלי לחרוג ממסגרת האשראי הבנקאית שלו.
  • ניכיון שיקים מעניק לבעל העסק שליטה בכסף – כמה שיקים לנכות, באילו סכומים ומתי.

האם ניכיון שיקים דחויים יגרום לכם להפסיד כסף?

אף על פי ששירותי ניכיון שיקים דחויים כרוך בתשלום עמלה, האפשרות הזו מעניקה לבעל העסק אוויר לנשימה. באמצעות ניכיון צ'קים לעסקים, יכול בעל העסק לשלם לספקים ולעובדים, לרכוש ציוד ולהבטיח את התנהלותו השוטפת של העסק.

בתחומי עיסוק מסוימים, כמו בתחום הבנייה למשל, מוסר התשלומים מתבסס על שיקים דחויים, וללא השירות הזה, קבלנים ואנשי מקצוע רבים עלולים למצוא את עצמם עם הרבה מאוד עבודות על הקנה, אך ללא היכולת להוציאן אל הפועל, מה שמקפיא את כל פעילות העסק ועלול להוביל לקריסתו.

אז איך שומרים את כל הרווח בכיס?

עסקים שמקבלים שיקים דחויים נוהגים לכלול במחיר שהם נותנים ללקוח את סכומי העמלות שהם עתידים לשלם עבור השיקים הדחויים שיקבלו. בשיטה זו בעל העסק לא מפספס עסקאות פוטנציאליות, נותן ללקוח להרגיש טוב ולשלם כאשר נוח לו, ולא מפסיד מזה אגורה שחוקה. מצב של win – win לכולם.

גיוס הון מיידי באמצעות צ'קים דחויים

אחד השווקים הפעילים בענף הפיננסים בישראל הוא שוק ההלוואות. רבים מוצאים עצמם לוקחים הלוואה אחר הלוואה, ומגיעים למצב לא רצוי של החזרים מאוד גבוהים מידי חודש וריביות גבוהות ממה שהם היו מסוגלים לשלם מלכתחילה.

על ידי ניכיון שיקים דחויים ניתן לקבל את הכסף במזומן ליד או לחשבון הבנק ולחסוך את הפנייה לבנק או לגופים חוץ בנקאיים לצורך קבלת הלוואה נוספת.

האפשרות הזו קוסמת הן ללקוחות מהמגזר הפרטי, והן ללקוחות מהמגזר העסקי, שמבקשים להתנהל פיננסית בצורה חכמה ולא להצית מדורות נוספות שיהיה צורך לכבות בעתיד הלא רחוק.

ניכיון שיקים למוטב בלבד

אף על פי שנהוג לחשוב אחרת, פריטת צ'קים למוטב בלבד היא הליך פשוט למדי, שמתבצע באופן זהה לפריטת כל שיק דחוי שאינו למוטב בלבד. אומנם הבנקים לא מעניקים את השירות הייחודי הזה, אך חברות פיננסיות חוץ בנקאיות מציעות אותו לקהל עסקי ופרטי. ההבדל היחידי שבין פריטת שיק דחוי רגיל לפריטת צ'ק למוטב בלבד הוא, שבעל הצ'ק נדרש להוסיף נפרע נוסף על-גבי הצ'ק שזה מעניק לחברה שמנכה את הצ'ק יכולת להיפרע מהצ'ק בתאריך הנקוב.

היכן כדאי לנכות שיקים?

ניכיון שיקים מתבצע בחברות פיננסיות, שמתמחות במתן פתרונות אשראי. לחברות אלו יש רישיון מטעם שוק ההון לעסוק בתחום זה, ופעילותן מפוקחת על ידו.

בית מאור היא חברה וותיקה ואמינה, שפועלת בשקיפות מלאה מול הלקוח. בחברת בית מאור ניתן לקבל שירותי ניכיון צ'קים לפרטיים ולעסקים, המרת מט"ח ומשכון תכשיטים. כל השירותים הללו אוגדו תחת קורת גג אחת בכדי לתת ללקוחות החברה מגוון פתרונות פיננסיים, שישמרו על יציבותם ויאפשרו להם להתנהל מבחינה פיננסית בחוכמה.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: