באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

חשבון הבנק שלכם הוגבל? ניכיון צ'קים לעובדים שכירים הוא הפתרון האידאלי עבורכם!

אם אתם שכירים שחשבונכם הוגבל, ואתם לא יכולים להפקיד את הצ'ק לחשבונכם באפשרותכם לפנות לשירותי ניכיון צ'קים לעובדים שכירים ולקבל את הכסף שלכם במזומן במקום.

חשבון בנק מוגבל אם במהלך שנה אחת חזרו 10 צ'קים שלא היה להם כיסוי והמשמעות של ההגבלה היא, שבעל החשבון לא יכול לבצע פעולות בנקאיות שונות כמו הנפקת פנקסי צ'קים, הנפקת כרטיסי חיוב, לרבות כרטיסי אשראי, פתיחת חשבון בנק אחר ועוד.

במידה והחשבון הוגבל פעם נוספת בתקופה שלא עולה על 3 שנים ממועד הגבלת החשבון הראשון, על בעל החשבון יוטלו סנקציות  חמורות יותר. בין היתר, כל החשבונות הנוספים שיש לו בבנקים אחרים יוגבלו גם כן, לרבות חשבונות בהם הוא מיופה כוח. במידה ויש לו מיופי כוח נוספים בחשבון הבנק, הם לא יורשו למשוך כספים או למשוך צ'קים מהחשבון המוגבל.

הגבלת החשבון עלולה להוביל לקריסה כלכלית

חשבון מוגבל עלול לערער את המציאות של בעליו. משפחות שחשבונן מוגבל צפויות להתמודד עם קשיים ואתגרים באופן יומיומי, ובין שזה קרה עקב הלוואות מרובות ואי עמידה בהחזרים או חזרה של צ'קים, הסרת ההגבלה מהחשבון איננה עניין פשוט כלל וכלל.

אילו פתרונות עומדים בפני מי שחשבונו הוגבל?

אדם שחשבונו הוגבל מצוי במצב מאוד מורכב, ובהעדר סיוע והדרכה להתנהלות פיננסית נכונה, רבים עלולים למצוא את עצמם במפולת, שרק הולכת ומדרדרת.

אדם שכיר שקיבל צ'ק משכורת וחשבון הבנק שלו מוגבל יכול להשתמש בשירות ניכיון צ'ק משכורת וקבלת הכסף במזומן.

מהו ניכיון צ'קים לעובדים שכירים?

ניכיון צ'קים הוא שירות פיננסי, שמאפשר לכם לפדות את צ'ק המשכורת שלכם ולקבל אותו במזומן מיידי.

לעובדים שכירים שחשבונם מוגבל זה שירות נפלא, שמאפשר להם להשתמש בשכר שלהם לכל מטרה שיבחרו – להחזר הלוואה, לכיסוי חוב, לרכישת מוצרים ברשתות השיווק, לתשלום חשבון החשמל ועוד.

ניכיון צ'קים לעובדים שכירים מחזיר את השליטה לידיים שלכם, לפחות בחלקה, ומאפשר לכם להשתמש בכסף עכשיו במקום להמתין לזמינותו בחשבון.

היכן ניתן לקבל את השירות, וכמה זה עולה?

שירות ניכיון צ'קים לעובדים שכירים ניתן לקבל דרך חברות שונות, שפעילותן מפוקחת על ידי שוק ההון, ושיש להן אישור לעסוק בשירותי מטבע.

עלות השירות תלויה בגובה הסכום שמבקשים לנכות. ככל שהסכום גבוה יותר, כך תדרשו לשלם יותר, אולם בדרך כלל גובה העמלה אינו עולה על אחוז 1% בודד.

מהם היתרונות העיקריים של השירות?

  1. תזרים המזומנים משתפר באופן מיידי. את הכסף ניתן לקבל במקום מבלי שייבלע בעובר ושב.
  2. השליטה בכסף עוברת לידיים של בעליו, וביכולתו לעשות בו ככל העולה על רוחו לפי ראות עיניו.

איך השירות מתבצע?

  • את הצ'ק מעבירים לחברה שמעניקה את השירות.
  • החברה שמבצעת ניכיון צ'קים לעובדים שכירים מוודאת שהצ'ק תקין.
  • מסכמים עם החברה את גובה העמלה שתיגבה בגין ניכיון הצ'ק.
  • מקבלים את הכסף במזומן בו במקום.

חברת בית מאור עוסקת בניכיון צ'קים לשכירים ולבעלי עסקים. זקוקים לפדות את צ'ק המשכורת בדרך המהירה והבטוחה? צרו קשר, ונציגינו ישמחו לתת לכם מידע על אופן ביצוע ניכיון צ'קים לעובדים שכירים.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: