באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

משא ומתן מול בנקים – כללים חשובים

החיים מביאים אותנו למקומות בלתי צפויים, לעתים בשל טעויות שלנו ולעתים בשל נסיבות שאינן תלויות בנו. כך או כך, בעל עסק או חברה עלול למצוא את עצמו במצוקה פיננסית, כאשר הבנק מסרב להעניק לו אשראי או הלוואה, ועתיד העסק נראה שחור. גם כאשר המצב עגום, ההנחה שאין מוצא אינה בהכרח מדויקת, וניתן למצוא פתרונות למצוקה הזמנית אליה נקלע העסק. למען עתיד בהיר יותר, אספנו עבורכם כמה טיפים ועצות לניהול משא ומתן מוצלח מול הבנק.

אינטרס משותף

כשמצבך הכלכלי דחוק, קשה לראות זאת, אך זכרו שהאינטרס של הבנק הוא שמצבכם הכלכלי, כלקוחותיו, יהיה טוב. הבנק לא ירוויח מקריסה כלכלית שלכם, שכן לא תהיה בידו אפשרות לגבות את חובותיכם. כלל ראשון שעליכם לזכור בבואכם לנהל משא ומתן עם הבנק, הוא שגם אתם וגם הבנק תצאו נשכרים מפתרון מצוקתכם הפיננסית.

קחו את עתידכם בידיים

על מנת שהבנק שלכם יתגייס לצדכם, עליכם להוכיח כי כוונתכם רצינית, שהתנהלותכם אחראית ושהמאמצים המשותפים להבראה הכלכלית שלכם יהיו מוצדקים. הגיעו לשיחה עם כל המידע הנחוץ, כולל הסבר כיצד הגעתם למצבכם הנוכחי, וכיצד תשקמו אותו. תנו לפקיד הבנק סיבה להאמין בכנות כוונותיכם ובאפשרויות ההבראה והשיקום שלכם.

מימון מהיר

אם חשבונכם באוברדרפט משמעותי, סביר להניח שהפקיד איתו תנהלו משא ומתן ירצה לדעת כיצד אתם מתכוונים לסגור את המינוס. כבעלי עסק, תוכלו להיעזר בניכיון צ'קים על מנת להכניס כסף לחשבון הבנק שלכם. חברת בית מאור מתמחה בניכיון שיקים, ולאחר שהצ'קים אותם תעבירו לניכיון שיקים יבדקו וימצאו תקינים, יועבר הכסף מיידית לחשבון הבנק שלכם. הבנק יהיה מרוצה, חשבונכם יתאזן ועתיד העסק יראה ורוד יותר.

אנושיות

כולנו בני אדם, וכך גם פקידי הבנק, זכרו זאת: משא ומתן מוצלח הוא בסופו של יום עניין של בניית אמון ושל יצירת אפשרות בה כל צד מקבל את מה שהוא צריך ונותן את מה שהוא יכול. אינכם יכולים לצפות מן הבנק שיעשה את כל הדרך לקראתכם – על שני הצדדים להגיע לפתרון מקובל באמצעות שיתוף פעולה והבנת הצרכים והמגבלות של כל צד. בדקו כיצד אתם יכולים לתרום לתהליך והראו נכונות לעשות זאת.

ניכיון שיקים

חברת בית מאור מורשית לביצוע ניכיון שיקים, ועובדת בדיסקרטיות וביעילות עם אלפי לקוחות מאז שנת 1996. נציגי החברה יתאימו לכם את הפתרון הטוב ביותר עבורכם, ויאפשרו לכם לנהל משא ומתן פורה ומוצלח מול הבנק.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: