באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

הקשר בין הצלחה עסקית לבין בחירת מנטור עסקי נכון

זה יכול להיות פתחו של עתיד חדש, עסק חדש או אפילו השקעה יקרת ערך שלא תמיד אפשר לבצע אותה לבד ובדיוק כאן נכנס מנטור עסקי לתמונה ומסייע להצלחת התהליך. במעמד זה היועץ יודע לשים עבורכם את היד על הדופק ולספר לכם אודות יתרונותיה, חסרונותיה של ההשקעה וכל מה שנכון ופחות נכון לכם להצלחת התהליך. מכירים את זה? עומדים לפני שינוי וחוששים לצעוד אותו לבד? במאמר שלפניכם נדבר על הקשר בין ההצלחה שלכם לבין מנטור שתמיד יעמוד לצידכם ובעיקר מאחורי ההשקעה העתידית אותה אתם מתכננים.

למה צריך מנטור ואיך הוא עוזר לכם להצליח?

מנטור הוא למעשה יועץ עסקי לכל דבר ובאמצעות ייעוץ עסקי ממוקד הוא יכול גם לקצר תהליכים ואף להפוך אותם פשוטים ומניבי הצלחה לעתיד לבוא. אז בין אם אתם מוכרני אינטרנט או בעלי עסק שמשלם מיסים, הוצאות חשמל, מים וכל מה שביניהם, הגיע הזמן לבדוק כיצד להגדיל את ההכנסות ביחס להוצאות שכבר הוצאתם. מנטור עסקי מגיע לבית העסק או לכל נקודה שתרצו ויחד אתכם יבדוק אם ההשקעה העתידית או העכשווית אכן משתלמת או פוגעת ביכולות ההצלחה שלכם. רוצים שלא לפספס חלילה אלמנטים כשרים וקריטיים להצלחתכם האישית? בדיוק כאן תמיד חשוב לקחת אדם אובייקטיבי שיצפה מהצד ויאתר "מוקשים" עתידיים שעלולים להקשות על התהליך ולגרום בסופו של דבר לדשדושו.

איך בוחרים מנטור עסקי להצלחת העסק שלכם?

שנייה לפני שאתם נכנסים אל תוך קלחת החיפוש והרצון להתחיל בדברים חדשים רצוי לסמן את המטרות שלכם. כאמור, כל שינוי מתחיל קודם כל באדם ולכן גם ייעוץ עסקי הוא תהליך שמתחיל מתוך הבנה, אומץ ורצון לשנות. אז בעוד כולם אוהבים את השינוי ולא נערכים לו כאן יהיה עליכם לקחת בחשבון את הדרך ולהימנע מראש מיועצים או מנטורים שלא יעברו אתכם שלב אחר שלב. מחד הטכניקה הינה מכלול רצונות והצבת המטרות וכאן חשוב לזכור כי המנטור הוא אמצעי בלבד ומשמש סיוע אבל לא יכול לשנות את הדברים אם לא תרצו ותהיו במוכנות של אמת. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מנטורים שמבטיחים הבטחות שלא ניתן לקיים בעליל, אז אם גם אתם שמעתם משפטי סרק מוזרים או שיווק אגרסיבי מדי זה בהחלט אמור להציב לכם תמרור אזהרה.

בסיכומו של דבר מנטור טוב הינו בעיקר אדם שלא יגיע עם הבטחות שווא, יספק עבורכם טכניקה חזקה ומאידך לא יספק אמירות קסם שאין בהן אמת. צריכים מנטור עסקי שיידע להזיז אתכם מנקודת החולשה אל נקודת החוזקה בהיבט האישי או העסקי? כמו בכל דבר גם כאן שאפו למאמן שיש לכם כימיה אתו והכי חשוב שתחושו ביטחון ושקיפות מלאה לאורך כל התהליך מתחילתו ועד לסופו.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: