באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

המדריך השלם שיעזור לכם "לנכות" את השיק?

המון בעלי עסקים מעידים על הצורך בכסף נזיל אבל לא תמיד הוא בהישג ידיהם נוכח העובדה כי התשלום דחוי ורחוק. מה עושים במצב הזה והאם רק הלוואה בבנק זה הפתרון המושלם לכך? במעמד הזה הרשו לנו להמליץ לכם על שירות ניכיון שיקים, דרך לגיטימית ונכונה להמיר את השיק הדחוי ולקבל את הכסף שלכם כאן ועכשיו.

שירות ניכוי שקים- למה זה כדאי?

יועצי משכנתא סיפקו לכם משכנתא ואתם רוצים לעמוד בתשלומים אבל אין לכם כסף נזיל, נשמע לכם מוכר? רוצים לעמוד בהתחייבויותיכם? בדיוק כאן אתם חייבים לתרגם את השק הדחוי לכסף נזיל וכאן גם נכנס עניין ניכוי השקים. אם כן יש לא מעט יתרונות לאותו שירות שבמקרים רבים פותר בעיה קשה של נזילות במצב אפס או צורך בסכום כסף בהול. חוששים להגיע או לדרוש את הכספים מגופים שאינם נכונים? חברת ניכוי שקים בעלת מוניטין תסייע לכם לקבל את הכסף הנזיל ללא בעיה ובמועד הנדרש.

האם יש על זה עמלה? עמלת ניכוי שקים

את השקים שיהיו לכם ביד תוכלו להמיר לכסף מזומן בזמן שתקבעו ובקלות רבה אך יחד עם זאת חשוב לזכור, ככל שהשק יהיה דחוי יותר כך גם תהיה העמלה גבוהה יותר. בשקיפות המלאה אנחנו מספקים לכם את כל המידע ולא מסתירים דבר ולו חצי דבר לפני שתצעדו אל תוך תהליך ניכוי שקים להשגת הסכום הרצוי. מחזיקים שק שמועד פרעונו הוא לעוד חודשיים או חצי שנה? קחו בחשבון שעניין העמלה יהיה קיים כאן אבל זה יהיה החיסרון היחידי בתהליך.

כיצד מבצעים ניכוי שקים בפועל?

הליך של ניכוי שקים יכול לצאת לפועל בתנאי שיהיה משוחרר מכל עכבות כמו למשל "למוטב בלבד". שקים שסימון למוטב בלבד יהיו ע"ג לא יאפשרו לבצע ניכיון שקים לא בבנקים ולא באף חברה אחרת. כמו כן חשוב לציין כי במעמד זה חשוב מאוד לבדוק את תקינותו של השק וכי הכיתוב ברור וחתום כפי שצריך- אחרת אך אחד לא יוכל להתחייב לכם לפעולת הניכוי בזמן אמת. למען הסר ספק ניכיון שקים הינו שירות שמתאים ללא מעט דברים אבל יש בהחלט מצבים בהם הוא לא יתאים ואף לא ישתלם, לא מבינים במה מדובר? אם לצורך העניין אתם עומדים לפני שיפוץ או בנייה של בית לבטח תתקלו בהלוואות גישור מחברות פרטיות, בנקים ועוד.

בסיכום דבר, אם אתם צריכים את הכסף שלכם כאן ועכשיו וכל מה שיש לכם זה שק דחוי עם פירעון רחוק, הדבר שהכי ישתלם לכם זה לבצע הליך ניכוי שקים. ועכשיו לאחר שהבנתם את ההשלכות ומה שנדרש מכם אפשר להתקדם, לבדוק את תקינות השק ולהשיג את המזומן שאתם כל כך צריכים בתמורה לשק התקין, ההסכמה שלכם וההתחייבות.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: