באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

ממה כדאי להיזהר כאשר עושים ניכיון שיקים

קיבלתם צ'ק ואתם רוצים להפוך אותו למזומן? אין בעיה. יש הרבה דרכים לבצע ניכיון צ'קים, והתהליך הוא קל ופשוט – במידה ועושים אותו נכון. אם אתם רוצים להימנע מכל מיני סוגי תקלות לא נעימות, המאמר הבא יפרוש בפניכם את כל מה שאתם צריכים להיזהר ממנו. כל הפרטים בהמשך.

עמלות, עמלות, עמלות

כשאתם ניגשים לבצע ניכיון שיקים, אתם תחויבו בעמלה מסויימת על המרת הצ'ק למזומן. במקרה הטוב, העמלה הזו יכולה להיות נמוכה מאוד, עד כדי בלתי מורגשת. במקרה הפחות טוב (שלא נאמר הגרוע מאוד), העמלה תגבה מכם תהיה גבוהה באופן בלתי סביר. עמלות גבוהות יכולות להפוך את התהליך ללא משתלם, שכן כל הכסף שהועבר אליכם בצ'ק "ייגזר" על ידי צד שלישי.

מי הם הגורמים שייגבו מאיתנו עמלות גבוהות?

ככלל, כאשר אנחנו מבצעים ניכיון המחאות בבנקים העמלה היא לרוב גבוהה מאוד. לכן, פרטיים ובעלי עסקים לרוב יבחרו להשתמש בשירותים של חברה מהתחום הפיננסי. קיים מבחר גבוה של חברות בשוק – מומלץ לבחור באחת אשר גובה מחירים מסובסדים ובעלת אמינות ומוניטין לא פחות ממצויין.

אנחנו בבית מאור נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר – מבחר מסלולים של ניכיון שיקים לפרטיים ולגופים עסקיים, שירות אדיב ומהיר, וכמובן שקיפות מלאה לכל אורך הדרך.

שיקים למוטב בלבד – האם זה בעייתי?

אם קיבלתם שיק אשר מצויין עליו הכיתוב "למוטב בלבד", ייתכן ואתם נמצאים בבעיה. המשמעות של הכיתוב היא שהאדם היחיד שיוכל לפרוע את השיק הוא המוטב, כלומר – האדם שלפקודתו הוא נרשם. במילים אחרות, לא ניתן להסב אותו לטובת הבנק. כן, ניחשתם נכון – את השיקים האלה ניתן לנכות אך ורק באופן פרטי, על ידי חברה מקצועית.

אז מה עושים עם שיק למוטב בלבד?

הדבר המומלץ ביותר לעשותו הוא פנייה לחברה מקצועית העוסקת בניכיון שיקים, אשר ייתכן ותוכל לנכות את השיק הבעייתי למענכם.

הבעיה בניכיון המחאות – עבודה עם חברות לא אמינות

כאשר אתם עובדים אל מול גופים חוץ בנקאיים, יש לבדוק בפרוטרוט את המוניטין של אותו גוף, ולוודא שהשירות שאתם הולכים לקבל הינו מהיר ומקצועי. זאת מכיוון שבתחום של ניכיון המחאות יש משמעות גדולה לאלמנט הזמן.

אם קיבלתם צ'ק דחוי, אתם כנראה רוצים שהמזומן יהיה אצלכם ביד כמה שיותר מהר, עם כמה שפחות עוגמת נפש – ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

היזהרו מפעילות בלתי חוקית!

כאשר אתם פונים לגוף חוץ בנקאי שיבצע עבורכם ניכיון של שיק דחוי, אתם צריכים לוודא שאותו גוף נמצא תחת פיקוח ממשלתי של משרד האוצר. בדיקה זו היא חשובה במיוחד, שכן ניכיון המחאות בלתי חוקי הוא בעיה קיימת, שאתם ממש לא רוצים להפוך לחלק ממנה. דבר זה קיים, בין היתר, בשוק האפור או אצל גורמים אחרים שאתם כנראה לא מעוניינים בשום קשר איתם.

אנחנו בבית מאור מחזיקים בכל האישורים הנדרשים כדי לבצע ניכיון המחאות ביעילות, ובזריזות, תוך שמירה על עמלות נמוכות וכמובן – באופן חוקי מא' ועד ת'.

ניכיון המחאות בבית מאור

אנחנו בבית מאור גאים להיות חברה פיננסית אשר נותנת שירותי ניכיון המחאות והמרת מט"ח לפרטיים ולגופים עסקיים כבר קרוב ל-30 שנים. הניסיון ארוך השנים שלנו מאפשר לנו לספק ללקוחותינו שירות זריז ויעיל, באמינות בלתי מתפשרת ושקיפות מלאה. 

אנחנו עובדים באישור שוק ההון ומחזיקים רישיון להמרת מט"ח, ומעניקים מסלולים מסובסדים אשר תומכים בעסקים קטנים ובינוניים. פנו אלינו עוד היום דרך אתר זה לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית ומשתלמת!

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: