באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

השיקים חוזרים? מה לעשות בפעם הבאה?

חזר לכם הצ'ק? אתם לא לבד. אלפי בעלי עסקים ואנשים פרטיים בישראל מתמודדים עם בעיה זו מדי יום ביומו. עבור הנתקלים במציאות העגומה הזו, כתבנו את המאמר הבא שמפרט בדיוק מה אתם צריכים לעשות בפעם הבאה שחוזר לכם הצ'ק. מומלץ לקרוא, לזכור ולשמור – שלא תגידו שלא אמרנו!

מה גורם למצב בו צ'קים חוזרים?

צ'ק שחזר הוא מצב מתסכל לכל הדעות, ולצערנו הרב – במדינת ישראל הוא נפוץ למדי, וקורה פעמים רבות מספור על בסיס יום יומי. 

אז למה זה קורה?

יש הרבה דברים שיכולים לגרום למצב בו חוזר לכם הצ'ק. זה יכול להיות העובדה שבחשבון הבנק של נותן הצ'ק חסר כסף, הסטטוס שלו כחסום בבנק, או מגוון סיבות כלכליות ובירוקרטיות אחרות.

אז לפני שאתם מפסיקים לקבל צ'קים כאמצעי תשלום בעסק שלכם, או מבקשים משוכר הדירה להתחיל לעשות העברות בנקאיות (דבר אשר אינו מומלץ כלל וכלל), הדבר שחשוב לדעת הוא שצ'ק שחזר הוא לא סוף הסיפור. באפשרותכם עומדות מספר אפשרויות, אשר באמצעותן תוכלו לקבל את התשלום המגיע לכם במינימום מאמץ ובירוקרטיה.

מה האפשרויות העומדות בפניי אם צ'ק שהפקדתי חזר?

אם צ'ק שהפקדתם חזר, עומדות בפניכם מספר אפשרויות לקבל את הכסף שלכם. חלק מן האפשרויות כרוכות בהרבה מאוד בלאגן וביורוקרטיה, כמו לדוגמה פנייה להוצאה לפועל וכו'. אפשרות זו מעורבת באי נעימות גדולה מצדכם.

האפשרות הנוספת היא להיעזר בשירותים של חברה מקצועית ואמינה כמו בית מאור, שתהפוך את הצ'ק הדחוי שבידכם למזומן תוך רגעים בודדים – ללא בירוקרטיה מיותרת וללא מאמץ כלל.

איך להפוך צ'ק דחוי למזומן?

הפיכת צ'ק דחוי למזומן יכולה להתבצע במהירות שיא. במסגרת ניכיון צ'קים, תוך 20 דקות תוכלו לקבל אישור או סירוב צ'ק. דבר זה מהווה גלגל הצלה עבור רבים מהמגזר הפרטי והעסקי כאחד, שלא רוצים להפסיק לקבל צ'קים במסגרת עבודתם.

האם הפיכת צ'קים למזומן היא עניין יקר? 

לא בהכרח. אצלנו בבית מאור תוכלו למצוא מגוון מסלולים מסובסדים שישמרו על הכסף בתוך הכיס שלכם – ניכיון צ'קים לפרטיים, לעסקים קטנים, ועוד. כל זאת כדי שלא תצטרכו לחשוש מפגיעה כלכלית עקב חזרה של צ'קים.

מי הם בעלי המקצוע שיוכלו לעזור לי כעצמאי?

בתור עצמאים, יש מספר בעלי מקצוע שיוכלו לעזור לכם במצב של צ'קים חוזרים – עורכי דין, מומחים כלכליים וכו'. עם זאת, בעלי מקצוע פרטיים יכולים לגבות מכם עמלה אסטרונומית על שירותים מעין אלה, דבר שיוריד את ערך הצ'ק שלכם באופן משמעותי.

הדבר הנכון לעשות הוא כמובן בחירה בחברה מקצועית אשר נותנת שירותי פידיון צ'קים, ומעניקה שירותים מסובדים תוך שמירה על מקצועיות גבוהה בכל מצב ושירות אישי.

בית מאור – להפוך את הצ'קים למזומן בקלות ובמהירות

אנחנו בבית מאור מעניקים שירות מהיר ומקצועי של הפיכת שיקים מסחריים למזומן. נוסף על כך, אנחנו מעניקים שירותים נוספים כמו שירותי מט"ח. החברה קיימת כבר כמעט שלושים שנים. אנחנו מתחייבים לשקיפות מלאה מול לקוחותינו, תוך מתן יחס אישי ושירות מהיר ויעיל. אנחנו מציעים מסלולים מסובסדים, מה שגורם לאלפי לקוחות לבחור בנו בכל פעם מחדש. צרו איתנו קשר, ונחזור אליכם באופן מיידי.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: