באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

מה זה “שוטף פלוס” או אשראי ספקים

כל מי שעובד עם חברות יודע שעל מנת לשמר אותן חייבים להציע להן תנאי תשלום אטרקטיביים. האשראי מכונה

“שוטף פלוס” או “אשראי ספקים”, כלומר, העסק שלכם מספק מוצרים או שירותים ללקוחות השונים, אך לא מקבל את התשלום בעבור השירותים או המוצרים באופן מיידי, אלא כעבור זמן בהתאם להסכם שקבעתם.

רוב החברות מבקשות אשראי, וזכרו, בשביל להרוויח עוד, לקוחות העסק שלכם צריכים לממן חלק מהשירותים או המוצרים שאתם מציעים.

הסבר מונח – מה זה “שוטף פלוס”?

בגמר כל עבודה יש להנפיק חשבון עסקה או חשבונית. בהנחה ועבדתם ב – 15 ביוני, והתשלום שקבעתם הינו שוטף פלוס 90, התשלום יתבצע 90 יום לאחר תחילת החודש הבא (ה-1 ביולי), כך שמגיעים לתאריך ה-28 בספטמבר (כלומר 90 יום בדיוק לאחר ה-1 ביולי), שהוא מועד הצ’ק או התשלום.

כמובן שאם הלקוח “בעייתי” יש לגבות חלק ניכר מן הסכום מראש ואפילו להוסיף ולבקש ערבות.

שיטת השוטף פלוס היא כמעט ייחודית למדינת ישראל ויש שאומרים שהיא התפתחה מצורת תשלומים של מוסדות המדינה מול העסקים הפרטיים. תקצוב משרדים ממשלתיים נעשה לפי תקציב שנתי אולם ההעברות בפועל של התקציב לא נעשות באופן סדיר אלא מועברות לפי הגביה בפועל של המיסים.

במדינת ישראל כ – 35% מהשוק מועסקים במישרין או בעקיפין ע”י המדינה ולכן הגופים הגדולים שלקחו את ההתחייבות מחכים לתשלום מצד המדינה ומגלגלים את “השוטף” כלפי מטה עבור ספקי המשנה.

כך נוצר מצב שבו רוב המשק הישראלי עובד בצורה של שוטף פלוס 30, אבל גם שוטף פלוס 60 ושוטף פלוס 90 נפוצים מאוד.

בפועל, עד קבלת התשלום, העסק שלכם נדרש לרכוש מוצרים עבור הלקוחות, לשלם לעובדים, ולהשקיע שעות עבודה רבות – כיצד בעלי עסקים יכולים להגן על תזרים המזומנים? כיצד ניתן לאפשר לעסק לקבל פרויקטים נוספים? התשובה היא ברורה – באמצעות שירות ניכיון שיקים על ידי הבנקים המסחריים או באמצעות חברות פרטיות.

מחפשים שירות ניכיון שיקים מקצועי ויעיל במחיר ללא תחרות? לחצו כאן.

מימון באמצעות שירות “ניכיון שיקים דחויים”

מהו שירות מימון שיקים דחויים? מהו שירות ניכיון צ’קים מסחריים?

כאשר עסק מקבל צ’קים דחויים מלקוחות ומעוניין לנכות מהם עמלה ולקבל עבור הצ’קים מזומן מיידי. ניכיון צ’קים נועד לשפר את תזרים המזומנים!

מדוע שירות ניכיון צ’קים טוב לעסקים?

השירות נועד לשפר את תזרים המזומנים ועל ידי כך להגדיל פעילות וליצור רווחים נוספים. יתרון נוסף בניכיון צ’קים נעוץ בכך שעסק שמעוניין לבצע עסקאות מזומן מול ספקים יוכל ליהנות מהנחת מזומן שיש לספק להציע. העמלה בגין ניכיון צ’קים מסחריים נמוכה ולכן מהווה אחוז מאוד קטן מהרווח של העסקה שהעסק שלכם קיבל תשלום בעבורה.

שירות ניכיון צ’קים מספק אשראי חיוני להישרדות עשרות אלפי בתי עסק.

שיהיה בהצלחה!

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: