באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

איך בעל דירה יכול להמיר צ'קים שקיבל במזומן?

האם אתם משכירים דירה וקיבלתם מהשוכר צ'קים דחויים? מהו הפתרון היעיל ביותר לבעלי דירות להמיר צ'קים דחויים למזומן? ובכן, בניגוד לעבר בו צ'קים דחויים שימשו רק בעלי עסקים, כיום גם אנשים פרטיים מחזיקים צ'קים דחויים, ולא מעט מהם מחפשים פתרונות איכותיים ומשתלמים למימוש הצ'ק למזומן לפני תאריך הפירעון הכתוב על ההמחאה. הרצון להמיר צ'קים דחויים משותף לישראלים רבים, כיוון שהמרת הצ'ק למזומן יכולה לסייע בהוצאות שונות ובלתי צפויות ועוד.

ניכיון צ'קים לבעלי דירות

שירות ניכיון צ'קים מתאים כמו כפפה ליד עבור בעלי דירות. רוב משכירי הדירות בישראל מקבלים צ'קים דחויים מהשוכרים במעמד החתימה על חוזה השכירות. בדרך כלל כאשר חותמים על חוזה שכירות בעל הדירה דורש 12 צ'קים מראש לכל השנה, ועליו להפקיד את הצ'ק במועד הפירעון כדי לממש אותו למזומן.

אם בעל הדירה מעוניין לממש את כל הצ'קים הדחויים לכסף מזומן האפשרות המשתלמת והמהירה ביותר עבורו היא לפנות לחברת בית מאור – החברה המובילה בישראל בתחום ניכיון צ'קים.

חשוב להדגיש כי שירות ניכיון צ'קים לבעלי דירות ניתן על ידי חברה מוסמכת ומפוקחת על ידי משרד האוצר. בעבר הלא רחוק ענף ניכיון הצ'קים נשלט ברובו על ידי חברות בשוק האפור, אך לאחר רפורמה בענף כיום מדובר בהליך חוקי, בטוח ומוסדר. השירות מאפשר גם לאנשים פרטיים, ולא רק לבעלי עסקים, להמיר את הצ'קים הדחויים למזומן וליהנות מרווחה כלכלית ומכסף מזומן בידהמאפשר להם לפרוע חובות, לצאת ממצוקה כלכלית, להשקיע, לנצל הזדמנויות שונות ועוד.

אגב, יש לא מעט משקיעים המחזיקים מספר דירות להשכרה, הם יכולים להמיר את הצ'קים הדחויים כדי להשתמש בכסף המזומן לשיפוץ הנכסים בבעלותם, להשקיע בנכסים נוספים וכדומה.

הליך המרת צ'קים דחויים לבעלי דירות

אם אתם בעלי דירה וקיבלתם מהדייר צ'קים דחויים ואתם מעוניינים להמירם למזומן, כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברה מוסמכת וחוקית לניכיון צ'קים. צוות החברה מבצע בדיקה קצרה כדי לקבוע האם הצ'קים תקינים, ובמידה והבדיקה עוברת בהצלחה בעל הדירה מקבל את הכסף באמצעות העברת בנקאית לחשבון הבנק שלו, מהסכום מקזזים את העמלה שסוכמה בין בעל הדירה לחברה לניכיון צ'קים.

כאשר מגיע מועד הפירעון של הצ'ק, החברה לניכיון צ'קים מפקידה אותו בחשבון הבנק שלה ופודה אותו.חשוב לדעת כי עוד ועוד בעלי דירות החלו להשתמש בשירותי ניכיון צ'קים, יש בעלי דירות המתנים קבלת צ'קים דחויים מהשוכר בהוספת של העמלה שעליהם לשלם לחברה לניכיון צ'קים. 

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: