באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

ניכיון שיקים למוטב בלבד לתזרים מזומנים בריא לעסק שלך!

כשבעל עסק נאלץ להתמודד עם קבלת תשלום בשיק דחוי לפקודתו בלבד מתחילה הדילמה, האם לפספס את העסקה או לתת ללקוח את האפשרות לדחות את התשלום? עסקים רבים נוהגים לקבל תשלום בצ'קים דחויים לפקודתם בלבד אך אם קופת המזומנים של העסק קטנה באופן יחסי למחזור ההכנסות, העסק עלול למצוא עצמו במינוס אף על פי שתאורטית העסק אמור להיות בפלוס.

חברת בית מאור מעניקה למצב זה פתרון אידאלי – ניכיון שיקים "למוטב בלבד" מאפשר לבעל העסק לפדות את השיק ולקבל תמורתו בהעברה בנקאית או מזומן.

אז איך עובד שרות ניכיון שיקים למוטב בלבד?

הכי פשוט לנכות שיקים שאינם למוטב בלבד, והשירות ניתן גם במסגרת הבנקים המסחריים. אולם ניכיון שיקים למוטב בלבד מתבצע רק בחברות ספציפיות שמעניקות את השירות הייחודי הזהלכל בנק מסחרי שתפנו אליו לצורך קבלת שירות זה אתם צפויים להיתקל בסירוב.

השירות הזה נחשב לייחודי, מכיוון שהרבה יותר מורכב לפרוע שיק שמוגבל בסחירותו.  אולם על מנת לעשות זאת ולהבטיח שהתהליך יבוצע כהלכה יאלץ כותב הצ'ק לרשום את הצ'ק לפקודת שם חברת הניכיון ושם הספק. לדוגמא שלמו לפקודת: ישראל ישראלי ו/או בית מאור בע"מ וזה בנוסף לבדיקות קפדניות וחיתום שעושה החברה המנכה.

האם יש הבדל בעלות השירות עבור שיקים למוטב בלבד?

מכיוון שניכיון שיקים למוטב בלבד הוא הליך מורכב יותר, גובה העמלה עשוי להשתנות בהתאם לנסיבות המיוחדות שקשורות לכל עסקה, כאשר המרכיב העיקרי בקביעת גובה העמלה הוא הפער שבין מועד ניכוי השיק למועד שבו ניתן להפקיד אותו.

כמו כן, גם גובה הסכום שמצוין על גבי השיק מהווה פרמטר שמשפיע על גובה העמלה, מכיוון שככל שהסכום גבוה יותר, החברה שמעניקה שירותי ניכיון שיקים למוטב בלבד לוקחת סיכון גבוה יותר.

ללקוח בכל מקרה מובטחת הצעה משתלמת יחד עם כל היתרונות של שירותי ניכיון שיקים לפרטיים או שירותי ניכיון שיקים לעסקים. בפרט שהשיק למוטב בלבד.

היתרונות שבניכוי שיקים דחויים עבור בעלי עסקים

  • ניכיון שיק למוטב בלבד מסייע לעסקים לקבל כסף מזומן על מנת לנהל את העסק שלהם באופן שוטף. זה מאפשר להם לשלם בזמן את המשכורות לעובדים, את הכסף לספקים וכו'.
  • כאשר בעל עסק זקוק לאשראי נוסף לצורך כיסוי חוב, רכישת ציוד חדש או הרחבת הפעילות העסקית, ניכיון שיקים הוא פתרון נפלא, שחוסך ממנו לקיחת הלוואה מהבנק או מכל גוף חוץ בנקאי אחר.
  • ניכיון שיקים מאפשר לבעל העסק לייצב את מצב החשבון ותזרים המזומנים וכך לחסוך בריביות ועמלות שונות.
  • ניכיון השיקים פותר את בעל העסק משמירת השיקים בבית העסק,
  • ניכיון שיקים מאפשר לבעל העסק להתנהל במזומן מול ספקים ועובדים, פותר אותו מדחיית תשלומים ומבטיח לו שקטתזרימי.

חוק מוסר התשלומים לא בדיוק הקל על הקבלנים

שיטת שוטף פלוס 30 אומנם קבעה הנהגה של דחיית תשלומים לספקים, אך הקבלנים, שנדרשים לעתים להוציא סכומי כסף גבוהים מאוד על מנת לבצע עבודה כזו או אחרת, עדיין יכולים לקבל שיקים דחויים עד ל- 90 ואף 120 יום ממועד הנפקת החשבונית.

אחרת הם מתקשים לנהל את תזרים המזומנים של העסק, ובתקופות של דוחק כלכלי הם לא תמיד מצליחים לקחת עבודות, מכיוון שאין ברשותם ההון שנדרש לרכישת ציוד, חומרי גלם ומכשירים ותשלום שכר לעובדים.

שירותי ניכיון שיקים הופך להיות חלק בלתי נפרד מהתנהלותו הכלכלית של העסק. זה מבטיח את הפעילות השוטפת של העסק ומעניק לבעליו שקט נפשי לביצוע הפרויקט ללא לחצים מיותרים וללא הצורך בלקיחת הלוואות.

בית מאור היא חברה מקצועית שפועלת תחת פיקוח ובהתאם להוראות המחמירות בתחום ניכיון שיקים לעסקים וללקוחות פרטיים. במסגרת השירותים שלנו אנו מעניקים פתרונות נוספים כמו המרות מט"ח, שמאפשרות לבעל העסק להרחיב את פעילותו ולבצע עסקאות שחוצות את גבולות ישראל.

נשמח לסייע לכם להבטיח את המשך פעילותכם הכלכלית בעסק. לפרטים נוספים השאירו לנו את פרטיכם בטופס וניצור קשר!

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: