באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

תשלום עתידי שיהפוך לכם למזומן

בעלי עסקים וגם אנשים פרטיים נתקלים לא אחת במצב שבו הם זקוקים לכסף מזומן באופן מיידי. בין אם מדובר בתשלום לעובדים, או בצורך לשלם משכנתא על דירה, הצורך במזומן עשוי להיות דוחק באותה מידה. אחת הדרכים הפשוטות והקלות ביותר להפוך תשלום עתידי למזומן היא להשתמש בשירותי חברה המציעה שירות של ניכיון שיקים. ניכיון שיקים יכול לאפשר לבעלי עסקים ולאנשים פרטיים כאחד להגדיל את תזרים המזומנים במהירות. 

כיצד ניכיון שיקים יכול לסייע לבעלי עסקים

בעלי עסקים נדרשים להתמודד עם לא מעט קשיים. אחת הבעיות הבולטות שהם נדרשים לספק לה מענה היא שמירה על תזרים מזומנים חיובי. זאת מכיוון שעליהם להתמודד עם סוגיות כגון:

  • תשלום לספקים
  • רכישת סחורות
  • תשלומים לעובדים
  • תשלומי ארנונה
  • תשלומי שכירות
  • תשלום על פיתוח העסק

משום כך, ניכיון שיקים הינו שירות חשוב ביותר בעלי עסקים. באמצעות שירות זה, עולה בידם לשמור על תזרים מזומנים חיובי בלי להיאלץ להסתמך על פתרונות פיננסיים מסובכים יותר. 

כיצד ניכיון שיקים יכול לסייע לאנשים פרטיים

ניכיון שיקים לפרטיים יכול לסייע לאנשים פרטיים הזקוקים לכסף מזומן באופן מיידי מסיבות שונות. לא אחת אנשים פרטיים נתקלים במצבים שבהם הם מקבלים תלוש משכורת דחוי, או צריכים לפדות צ'ק דחוי של שכר דירה באופן מיידי. השירות של ניכיון שיקים, יכול לספק מענה מיידי לצורך זה כי הוא מאפשר קבלת כסף מזומן ביד בקלות ובמהירות.

כיצד ניכיון שיקים יכול לסייע לבעלי נכסים

כאשר חותמים חוזה על נכס מסוים, בדרך כלל עבור דירה, נהוג לתת 12 שיקים מראש עבור כל השנה. שיקים אלו מופקדים מדי חודש בחודשו בהתאם לתאריך המצוין על השיק. עבור בעלי דירות ונכסים אחרים, ניכיון שיקים הוא שירות חיוני שמאפשר להם לפדות את השיקים האלו באופן מיידי, מבלי להמתין עד מועד הפרעון. כך ניתן להשתמש בכסף לטובת השקעה, הלוואה או אפילו חופשה בחו"ל מבלי להמתין חודשים ארוכים.

ניכיון שיקים בחברת בית מאור

ניתן לבצע ניכיון שיקים בחברות שונות הפועלות בתחום זה ברחבי הארץ. אולם, כדאי מאוד לוודא שהחברה שבה בחרתם עבור השירות מפוקחת על ידי משרד האוצר. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. חברת בית מאור הינה חברה אשר מפוקחת על ידי משרד האוצר. לחברתנו ניסיון רב של עשרות שנים בתחום של ניכיון שיקים עבור לקוחות פרטיים ועבור בעלי עסקים. כל לקוח בחברה מלווה על ידי מנהל תיק לקוח אשר תפקידו לוודא שכל לקוח מקבל את השירות המהיר והמעולה ביותר, כמו גם את המחיר המשתלם ביותר. בנוסף, בעלי עסקים קטנים בחברה נהנים ממסלולים מסובסדים במיוחד. מעוניינים בפרטים נוספים? צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: