באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

ניכיון שיקים מסחריים – צעד אחר צעד לבעלי עסקים

ניכיון שיקים מסחריים מאפשר לבעלי עסקים לייצר מקור מימון נוסף לשיפור תזרים המזומנים שלהם. מרבית בעלי העסקים בישראל עובדים עם הספקים שלהם באמצעות שיקים. ככל שיש כמות גדולה יותר של שיקים דחויים, כך קשה יותר לשמור על תזרים מזומנים תקין בעסק. השירות של ניכיון שיקים מסחריים מאפשר לבעלי עסקים אשר יש ברשותם שיקים דחויים, לנכותם ולהפוך אותם לכסף מזומן בקלות ובמהירות. ניתן לקבל תשלום בעבור צ'ק מסחרי במספר דרכים: מזומן מיידי, שיק מזומן והעברה בנקאית. 

איך מבוצע ניכיון שיקים מסחריים עבור עסקים בבית מאור

  1. התאמת מנהל תיק לקוח. לכל לקוח עסקי בבית מאור מוצמד מנהל לקוח אשר דואג לטפל בו בצורה המקצועית והמשתלמת ביותר.
  2. התאמת מסלול מיוחד עבור בית העסק שלכם. במידה ויש לכם עסק קטן או בינוני, הנכם זכאים לקבלת תנאים טובים במיוחד.
  3. בחירת אמצעי התשלום הרצוי לכם בעבור הצ'קים הדחויים. תוכלו לבחור בין קבלת כסף מזומן, צ'ק מזומן או העברה בנקאית.

יתרונות השימוש בניכיון שיקים עבור עסקים

  • שיפור תזרים המזומנים – פירעון מיידי של צ'קים דחויים יכול לאפשר לבית העסק לפרוע את חובותיו במהירות גדולה יותר ולהימנע מתשלום ריביות גבוהות בעבור חובות קיימים.
  • אפשרויות תשלום נוחות יותר – אחד הפקטורים העיקריים שמשפיעים על הצלחתו של עסק הוא מתן היצע רחב של אפשרויות תשלום. בעלי עסקים שלא מאפשרים ללקוחותיהם לשלם בצ'קים, מסתכנים באיבוד של יתרון תחרותי מסוים.
  • נזילות – שירות של ניכיון שיקים מאפשר לבעל העסק לקבל כסף מזומן ביד ולהימנע מלקיחת הלוואות מיותרות.

מדוע כדאי לבצע ניכיון שיקים מסחריים בבית מאור

שיקים מסחריים ניתן לפרוע בחברות רבות ושונות. אולם, כאשר מדובר בשיקים דחויים, מומלץ לעבוד עם חברה שמתמחה בסוגיה זו ונמצאת תחת פיקוח מלא של שוק ההון והרגולציה. בית מאור הינה חברה וותיקה הפועלת בתחום של ניכיון שיקים עבור לקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים כבר למעלה מעשרים שנה. החברה פועלת תחת פיקוח הדוק של שוק ההון והיא מחזיקה ברישיון בר תוקף לעסוק בתחום של ניכיון צ'קים מסחריים וגם צ'קים של לקוחות פרטיים, לרבות צ'קים המיועדים למוטב בלבד. כל לקוח בחברת בית מאור מקבל יחס אישי ומלווה על ידי מנהל תיק לקוח ייעודי. בעלי עסקים הבוחרים לעבוד עם בית מאור נהנים ממסלולים מסובסדים במחירים משתלמים במיוחד. אז אם חיפשתם חברה וותיקה ומפוקחת הפועלת בתחום של ניכיון שיקים מסחריים הגעתם למקום הנכון. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: