באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

הדפסת פנקסי צ'קים בבנק מול הדפסת צ'קים בבית דפוס – יתרונות וחסרונות

הדפסת צ'קים דרך הבנק

לקוחות פרטיים, בעלי משפחות ואפילו  ובעלי עסקים קטנים במגזר הפרטי נוהגים כמעט תמיד להזמין  את פנקסי הצ’קים מסניף הבנק שלהם. פנקסי הצ'קים מגיעים ללקוח בדואר או שמחכים לו בסניף והם מעוצבים בצורה סטנדרטית. עד סוף שנות ה-80 של המאה הקודמת, הייתה זו ה האפשרות היחידה להזמנת פנקס צ'קים, אך מאז שונה החוק וכיום יכול כל אחד להדפיס את פנקסי הצ’קים בבית דפוס או אפילו במדפסת ביתית.

בימינו , עסקים שמים דגש רב יותר על עקרונות של מיתוג העסק ולכן הם אינם רוצים להסתפק בפנקס צ’קים חסר אופי ומעדיפים להדפיס י צ’קים מעוצבים הכוללים את הלוגו של החברה, הצבעים של המותג וכו'. מסיבה זו, ישנן חברות רבות המעניקות שירותי הפקת פנקסי צ'קים ללקוחות עסקיים – כלומר לחברות ולעסקים.

פנקסי צקים בהדפסה אישית דרך בית דפוס

ברות רבות בוחרות כיום להדפיס צ'קים דרך הארגון. מעטים יודעים, אך צ'קים אינם מודפסים רק בבנקים, וגם אתם יכולים להדפיס אותם באופן עצמאי. מאחר והחוק הישראלי מאפשר זאת, חברות דפוס רבות מעניקות שירותים אלו. הנה לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם לפתרונות הדפסת צ'קים איכותיים ובכלל זה התייחסות לנושא האבטחה.

בתחום הדפסת צ'קים חשוב לבחור חברה איכותית עם פתרונות הדפסת צ'קים מתקדמים.  שירות הדפסות כזה עונה על צרכים שהבנקים לא יכולים למלא, כמו לדוגמא: הטבעת לוגו החברה, אבטחה ועוד. אפשר גם לרכוש מערכת מיוחדת להדפסת הצ'קים, כאשר מדובר בנייר מיוחד להדפסת צ'קים. בהדפסת צ'קים עצמאית, צ'ק שטרם הודפס לא יכול להיגנב. בהדפסה מוזמנת לעומת זאת יש יתרונות אחרים כמו אבטחה ובחירת עיצוב איכותית.

מהם היתרונות של צ'קים מודפסים על ידי חברה מקצועית

צ'קים המודפסים על-ידי חברה מקצועית הם צ'קים שלא רק מופיעים עליהם פרטים טכניים ואינפורמטיביים, שמחוייב בית העסק לציין על הצ'ק (בהתאם להוראות הבנק), אלא גם כאלה שנראים מרשימים, צבעוניים ושמופיע עליהם הלוגו של בית העסק. כך, הופכים פנקסי הצ'קים מאמצעי להעברת תשלום גרידא, למעין כרטיס ביקור של העסק, המסייע לשווקו והתורם לתדמית שהוא שואף לייצר.

כפי שפרסומי בית העסק מופצים בצירוף הלוגו של בית העסק, אך מתבקש שעל פנקסי הצ'קים שמגיעים לספקים ולחברות, יופיע הלוגו גם כן, כך שלעסק תהיה זהות וחזות תדמיתית רצינית.

הדפסת צ'קים מעוצבים יוצרת לצ'ק חזות אלגנטית ויוקרתית יותר, שכמובן משפיעה על התדמית של העסק והופכת אותו לכזה הנתפס כרציני, כעתיר משאבים, המשקיע בלקוחותיו והמייחס חשיבות גבוהה לערכים כמו איכות והשקעה.

טכנולוגיות מתקדמות מאפשרות לאבטח את הצ'קים ברמה גבוהה

בעבר, נרתעו בעלי עסקים מלהפקיד את משימת הדפסת הצ'קים בידי חברה חיצונית ולא בידי הבנק עצמו, בשל סכנות של זיופים ומסיבות של אבטחה, אך כיום, הטכנולוגיות המתקדמות מאפשרות לחברות העוסקות בהדפסת צ'קים להתחייב לרמת בטיחות גבוהה מאוד של הצ'קים, הזהה לזו אליה מתחייבים הבנקים.

שיטות האבטחה שנוקטות החברות המדפיסות כוללות שימוש בנייר בטחוני ומיוחד שלא ניתן לזיוף, מגנוט של הצ'קים בטכנולוגיה ייחודית והיצמדות לדרישות הבנקים הנוגעות לאבטחה.

כל אלה מאפשרים לאותן חברות להדפיס צ'קים שלא יכולים להיות חשופים למעשי העתקה, מרמה או זיוף, שמתרחשים לא אחת במגזר העסקי והפרטי.

לבחור חברה מובילה להדפסת צ'קים

אם החלטתם שהדפסת הצ'קים של העסק על-ידי חברה מקצועית היא בחירה נכונה עבורכם, רצוי שתפנו אל חברה הנחשבת מובילה בשוק ההדפסות. קבלת השירות מחברה בולטת בתחומה יגדיל את הסיכויים ששביעות הרצון מהתוצר הסופי תהיה גבוהה יותר, זאת בזכות אפשרויות העיצוב המגוונות שיש לחברה  להציע, איכות ההדפסה המאפשרת להדפיס את לוגו בית העסק על גבי הצ'ק בקשת רחבה של צבעים (המסוגלים לחקות באופן הקרוב ביותר את צבעי הלוגו המקורי) וטכניקת ההדפסה המתקדמת המאפשרת להדפיס בדקה אחת עשרות עמודים. עוד חשוב להקפיד על בחירת חברה ששיטת העבודה שלה כוללת שיתוף פעולה מלא עם הלקוח תוך התייחסות לדרישותיו, לצרכיו העסקיים ותוך נכונות להדפיס על גוף הצ'ק כל מה שהלקוח יהיה חפץ בו ושיתיישב עם הוראות הבנק.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: