באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

איך לנהל עסק בעולם הדיגיטלי ולשרוד

ככל שעולמנו הולך ונהיה דיגיטלי, קצב ההתפתחויות והשינויים הופך למהיר ובעלי עסקים נדרשים לתכנן ולנהל את העסק בדרכים חדשות. כיצד תנהל את העסק כך שתוכל לקבוע את הנתיב של העסק ולא תמצא את עצמך נאלץ להגיב לשינויים שכבר קרו ולרוץ אחרי הזנב של עצמך?

יוזמה לעומת תגובה

עסק צריך לשאוף ליזום כל הזמן, כך תוכל לנתב את השינויים לצורכי העסק בצורה הטובה ביותר. לעומת זאת, אם אתה עסוק בתגובה, אתה נאלץ להתאים את העסק לתנאים המוכתבים מבחוץ. כתוצאה מכך אתה מאבד את השליטה בכיוון שהעסק צועד אליו, ובאופן כללי – רודף אחרי ההתפתחויות מבלי יכולת לעצור, להביט קדימה ולתכנן את צעדיך הבאים. אסטרטגיית ניהול פרו אקטיבית, הצופה מראש את השינויים ומתכננת דרכי התמודדות ופעולה, הוכחה כמצליחה יותר בעידן הדיגיטלי.

ניהול דיגיטלי של העסק

בד בבד עם האתגרים של הדיגיטציה, יש הרבה כלים שיעבדו עבורך. אימוץ שיטות, תוכנות ואפליקציות לניהול דיגיטלי של העסק יהפוך את הניהול לדינמי, לזמין ולמהיר יותר. בין הכלים העומדים לרשותך תמצא תוכנות ניהול דיגיטליות, שיווק דרך פייסבוק, גוגל, אינסטגרם ורשתות חברתיות אחרות, פנייה לקהלים ברחבי העולם והשתתפות בימי מסחר מיוחדים כמו "Black Friday", ו-"Singles’ Day".

חנות אונליין

אם יש לעסק שלך אתר מעוצב, כדאי מאוד שגולשים המגיעים אליו יוכלו לבצע בו רכישות אונליין. הרכישה אונליין היא מהירה וקלה, ויש לקוחות שיעדיפו לרכוש את המוצרים שלך בלחיצת כפתור במחשב הביתי שלהם מאשר לכתת רגליהם עד לבית העסק. על מנת שתוכל לאפשר רכישות אונליין, עליך לדאוג למערכת סליקה מתאימה, בטוחה ומתקדמת.

העיקר לשמור על איזון

עם כל היתרונות של המדיה הדיגיטלית, בסופו של יום שם המשחק הוא איזון תקציבי, שכן אם תזרים המזומנים שלך במינוס, לא תוכל להמשיך לפעול. על מנת לשמור על איזון תקציבי, עליך לתכנן את התנהלות החברה ולעקוב אחר ההוצאות וההכנסות של העסק באופן שיטתי ומדוקדק.

נכיון צ'קים

אחת הדרכים להשיב את האיזון לתזרים המזומנים הוא ביצוע נכיון צ'קים בעזרת חברה המתמחה בכך. חברות העוסקות בניכיון צ'קים נמצאות תחת פיקוח ממשלתי, ועליהן להיות בעלות אישורים מתאימים. חברת בית מאור מבצעת ניכיון צ'קים במקצועיות ובהגינות. החברה מחזיקה בכל ההיתרים הדרושים, ולאחר שהצ'קים הדחויים שאותם תעביר אלינו יימצאו תקינים, הכסף יועבר מידית לחשבונך, בניכוי עמלה שעליה נסכים מראש.
לפרטים נוספים התקשר אלינו לטלפון 03-5180791, ואחד מנציגינו ישמח לעזור לך.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: