באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

איך לבחור חברת ניכיון שיקים למגזר הפרטי?

ניכיון שיקים הוא תחום אשר קיים בארץ כבר שנים רבות המאפשר להפוך צ'ק, בין אם הוא דחוי ובין אם הוא רשום למוטב בלבד, למזומן. 

כיום, ניתן לקבל שירות זה מחברות רבות וממוסדות פיננסים, אך לפני שבוחרים חברת ניכיון שיקים שתספק לכם שירות שכזה, כדאי להכיר את התהליך, להבין ממה יש להימנע ולמה יש לשים תשומת לב בכדי לעשות זאת בצורה הבטוחה והטובה ביותר.

לשירות ניכיון שיקים לעסקים לחצו כאן.

ניכיון שיקים – מה התהליך ומתי כדאי לעשותו

כאמור, ניכיון שיקים הוא תהליך המאפשר להפוך צ'ק (מכל סוג שהוא), למזומן. ניתן לפנות לחברת ניכיון שיקים בכדי שהם יפדו את הצ'ק, ובתמורה ימסרו את שווי כספו ללקוח. כחלק משירות זה, החברה גובה עמלה מסוימת, ועל הלקוח להוכיח כי הצ'ק חוקי וסחיר, כך שהחברה תוכל להשתמש בו.

במגזר הפרטי, מרבית הלקוחות הנעזרים בשירות זה הינם עובדים שכירים אשר קיבלו משכורת בצ'ק ורוצים לקבל עבורו מזומן או בעלי דירות ונכסים אשר קיבלו שיקים עבור שכר הדירה ומעוניינים לקבל כסף מזומן או העברה ישירה לחשבון הבנק. 

עבור בעלי דירות ונכסים שמשכירים את הנכס שבבעלותם, שירותי ניכיון שיקים הם פתרון נפלא המאפשר להם להפוך את הצ'קים העתידיים לכסף זמין מבלי לחכות למועד הפירעון. בכך, הם יכולים להשתמש בכסף זה לטובת השקעה, כיסוי הלוואה או כל תשלום שבו יחפצו באופן מיידי ללא צורך להתעסק בהפקדת השיקים ובשמירתם לאורך השנה. 

חברה חוקית ואמינה

מלבד היתרונות הרבים הקיימים בשירות ניכיון שיקים, על מנת להימנע ממעורבות פלילית בשוגג עקב בחירת חברה הפועלת שלא כחוק וללא היתר ממשרד האוצר, חשוב להיות מודעים לחוק ולדעת לתת את תשומת הלב הנדרשת בכדי לבחור חברה חוקית הפועלת כדין.

על כן, לפני בחירת החברה ממנה תרצו לקבל שירות שכזה, יש לוודא כי החברה פועלת כחוק עם האישורים והמסמכים הנדרשים. היזהרו מחיקויים והימנעו מחברה שאומרת כי אין להם אישורים אך "אין סיבה לדאגה", עדיף ללכת על בטוח באופן חוקי ובכך לקבל שירות איכותי ואמין בצורה הבטוחה ביותר.

תנאים טובים – חפשו את ההצעה המשתלמת ביותר

לאחר שווידאתם כי החברה הינה חוקית ואמינה הגיע הזמן לבחור את החברה עם התנאים הטובים ביותר. כיוון שמדובר בתהליך הנושא עמו עמלה חשוב לערוך חיפוש והשוואה בין ההצעות השונות בכדי להיות בטוחים שתקבלו את ההצעה הטובה ביותר. 

בררו אל מול החברות והבנקים אילו תנאים כלולים בתהליך ומהי גובה העמלה. עקב התחרות בשוק ניכיון שיקים לפרטיים ניתן לקבל הצעות גמישות ומותאמות אשר יתנו לכם הצעה משתלמת. 

איך תקבלו את הכסף?

כעת, לאחת שווידאתם שהחברה אמינה וחוקית והסכמתם על תנאים, כל מה שנותר הוא לשלם את העמלה אשר סוכמה מראש, לרשום שיק ביטחון ולהוכיח שהצ'קים אכן סחירים. חברות ניכיון שיקים עוסקות במגוון רחב של שירותים פיננסים כגון המרת כספים, משכון זהב והמרת מט"ח. לכן, חשוב למצוא חברה אמינה בעלת שם וניסיון בתחום אשר תציע לכם מגוון רחב של שירותים. בהצלחה!

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: