באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

יתרונות בשירות ניכיון צ'קים בחברת ניכיון צ'קים בהשוואה לבנקים

עסקים העובדים עם צ'קים דחויים עושים זאת על פי רוב על מנת להקל על לקוחותיהם ולאפשר להם תנאי תשלום נוחים. הבעיה היא שלעתים, עבודה עם צ'קים דחויים פוגעת בתזרים המזומנים וביכולת של העסק להמשיך לפעול במיטבו. נכיון שיקים מאפשר לעסקים אלה מרחב נשימה וצמיחה עסקית. נשאלת השאלה, מה הם יתרונותיו של נכיון צקים דחויים בחברה המתמחה בכך על נכיון צקים בבנק.

הליך לגיטימי, חוקי ובטוח

למרות השינויים הרבים בתחום, עדיין נהוג לשייך את ניכיון הצ'קים לארגוני פשיעה, ולכן הנטייה הראשונית היא לבצע את ההליך בבנק, מכיוון שזה הכי בטוח וחוקי. עם זאת, הנחה זו כבר מזמן אינה תואמת את המציאות. כיום, הליך ניכיון צ'קים הוא תחום מוגדר ומפוקח: גופים שמבצעים אותו הם בעלי רישיון, והם מפוקחים באופן סדיר על ידי משרדי הממשלה.

בירוקרטיה

בבואך לבצע נכיון שיקים בבנק, עליך להתכונן להליכים בירוקרטיים מורכבים שיעכבו את ההליך, ויותירו אותך בינתיים ללא הכסף בחשבון הבנק שלך. גם חברות המבצעות ניכיון צ'קים מבצעות את הליך אישור יכולת הפדיון של הצ'ק, אולם כאשר מדובר בחברה לניכיון צ'קים – ההליך מהיר הרבה יותר. חברות המתמחות בניכיון צ'קים מבצעות את הליך אישור הצ'ק במהירות וביעילות, מכיוון שזה תחום עיסוקן והתמחותן. כאשר אתה זקוק לכסף מזומן לביצוע עסקאות ותשלומים שוטפים, אין לך זמן לבזבז.

פסילת צ'קים

בנק שמבצע ניכיון צ'קים לא יקבל כל צ'ק. ראשית, צ'ק המוגדר "למוטב בלבד" לא יוכר כלגיטימי לניכיון על ידי הבנק, ובנוסף לכך – כל בנק יעדיף לנכות צ'קים מלקוחות שלו. זאת אומרת, שבנק לאומי יעדיף לבצע ניכיון צ'קים של לקוחות בנק לאומי, בנק הפועלים יעדיף לנכות צ'קים של לקוחות בנק הפועלים וכן הלאה. לעומת זאת, חברה לניכיון צ'קים תבצע ניכיון צ'קים של לקוחות כל הבנקים, ולא תירתע מניכיון צ'קים שסומנו כצ'ק למוטב בלבד.

עמלות ושעבודים

הליך ניכיון צ'קים בבנק כרוך בעמלות גבוהות, ובנוסף לכך, חלקו הגדול של הסכום משועבד לבנק עד למועד פדיון הצ'ק. לעומת זאת, העמלות הנגבות על ידי חברות המתמחות בניכיון צ'קים הן נמוכות באופן משמעותי מאלו שגובים הבנקים. יתרה מכך, כל הסכום – בניכוי עמלה שסוכמה מראש – מועבר מיידית לחשבון הבנק שלך. כאשר חלק ניכר מן הסכום משועבד לבנק, כל הרעיון שעומד בבסיס הליך ניכיון הצ'ק מתפספס, מכיוון שהסכום המשתחרר לחשבונך קטן משמעותית מן הסכום שחסר בתזרים המזומנים.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: