באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

המשמעות של ניכיון צ'קים ולמה זה חשוב לעסקים

כל מי שאי פעם קיבל צ'ק דחוי, יודע שיש משמעות רבה מאוד לניכיון צ'קים לעסקים. בין אם אתם מקבלים תשלום באופן קבוע בשוטף פלוס שישים, תשעים או אפילו מאה שמונים, או פשוט עובדים בצורה הזו – ניכיון צ'קים יכול לפתור הרבה בעיות בזמן קצר. 

במאמר הבא אנחנו הולכים להסביר לכם קצת על המשמעות של נכיון צ'קים, למה הוא חשוב לעסקים, ומה ההבדל בין עסקים קטנים, בינוניים וגדולים בהקשר הזה. אז אם אתם עובדים עם צ'קים, המידע הזה יכול להיות שימושי במיוחד עבורכם.

סוגי לקוחות אשר משתמשים בשירות

הרבה מאוד סוגי לקוחות ועסקים משתמשים בנכיון צ'קים. יש אמונה רווחת שנכיון צקים מיועד רק לעסקים בסדרי גודל קטנים ובינוניים, אך זו למעשה אמונה שאין לה יסוד. נכיון צ'קים הינו נפוץ מאוד בקרב כל הגופים במשק – גם עסקים גדולים.

אנחנו בבית מאור גאים לתת שירות לכל סוגי הלקוחות: נכיון צ'קים לעסקים, נכיון צ'קים לפרטיים, וכמובן גם שירותי מט"ח. 

איפה לבצע נכיון צ'קים

עמלות, עמלות, עמלות

הפעולה של נכיון צ'קים כרוכה בעמלה לא נמוכה בכלל, ולכן חשוב לבחור בקפידה את בית העסק שייתן לכם את התנאים הטובים ביותר. הצ'קים שהתקבלו הם לרוב תשלום על עבודה קשה, שנעשתה בעמל ויזע, ואתם לא רוצים לאבד את כל הרווח שלכם בהמרה של הצ'ק למזומן, נכון?

עניין של אמינות

מצד שני, רצוי גם שלא להתפתות ולפנות לבתי עסק שמציעים עמלות נמוכות באופן חשוד – אלו בדרך כלל ייתנו לכם שירות גרוע ואמינות נמוכה. אם ניתן, השתדלו לבצע את פעולת נכיון הצ'קים בבית עסק עליו קיבלתם המלצה חיובית ממכר, חבר או ידיד (בקיצור – מישהו שאתם סומכים עליו).

חסכון לטווח קצר הוא השקעה לטווח ארוך

במקום לחכות חודשים ארוכים שהכסף המגיע לכם יהפוך מצ'ק למזומן, תוכלו לפרוע את ההמחאה ולהשתמש בכסף ישר ובמקום. בצורה זו, תוכלו להשקיע בהרחבת העסק שלכם וביצירת עסקאות חדשות ומשתלמות. 

עובדה זו נכונה בעיקר לגבי עסקים קטנים, אך גם עסקים גדולים נכללים בהגדרה זו. את העמלה שמשלמים על נכיון צ'קים, אפשר "להחזיר" דרך שימוש מושכל בכסף שתקבלו עכשיו, ברגע זה, ולא במועד מאוחר ומרוחק. זה הגיון פשוט, אך היישום קשה יותר מהביצוע. אנחנו ממליצים להוועץ ביועץ עסקי, בכל תהליך פדייה מוקדמת של המחאה לטובת השקעה בפיתוח העסק.

לקבל את הכסף במיידי ובמזומן

בואו נודה בעובדות – אף אחד מאתנו לא אוהב לחכות לכסף, ולא אוהב שחייבים לו (או להיות בחוב כלפי מישהו אחר). ניכיון צ'קים בחברת בית מאור הוא הדרך האולטימטיבית לקבל את מה שמגיע לכם, ברגע שמגיע לכם. נשמח לענות על כל שאלה שיש לכם, ביעילות ובמקצועיות.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: