באישור שוק ההון
מס. רישיון למתן אשראי - 54530
מס. רישיון המרת מט״ח - 57692

עסקים קטנים ובינוניים – כך תתמודדו בהצלחה עם הרשתות הגדולות

אנו מוצפים במידע שיווקי ובתכנים פרסומיים בכל שעה ובכל מקום, החל ממודעות המקפצות מול עינינו בשעה שאנו גולשים באינטרנט, וכלה במסכי הענק ברחובות. האם ההתפתחויות הדיגיטליות והפיכתו של העולם לכפר גלובלי תורמות ליכולתם של עסקים קטנים ובינוניים לשרוד, או שאולי הן פוגעות בסיכוייהם להתמודד מול רשתות גדולות עם מערכי שיווק ופרסום משומנים ואימתניים?

לאמץ את השינוי או להתקפל

התשובה לשאלת הישרדותם של עסקים קטנים ובינוניים מול חברות גדולות טמונה בדרך בה אתה, כבעל עסק, בוחר להגיב. אם מנקודת המבט שלך נשקפת תמונה מאיימת שלפיה חברות ענק אינן מותירות ברירה בידיו של בעל עסק קטן, נראה שלא תצליח להתמודד. לעומת זאת, אם השקפתך מאפשרת לך לזהות את שפע האפשרויות העומדות לפניך לשיווק העסק ולניהולו בעידן הנוכחי, אזי סביר להניח שההתמודדות שלך תהיה הרבה יותר מוצלחת. המציאות משתנה והשינוי מאתגר, אך הוא מביא עמו אפשרויות רבות לצמיחה ולהתפתחות.

ייחודיות

אחת הדרכים לייצר הצלחה בעידן האינטרנט הוא למצוא את הנישה הייחודית של העסק שלך. מהם השירות, המוצר או דרך העבודה שרק העסק שלך יכול לספק? אחרי שזיהית את הנישה שלך, תוכל לפנות בעזרת פלטפורמות שונות לקהלים ספציפיים ברחבי העולם, שעבורם השירות שלך אידיאלי.

פעילות

באינטרנט, אם אינך פעיל – אינך קיים. אתר, יפה ככל שיהיה, אינו מספיק. גם פנייה לחברות קידום שיכתבו עבורך תכנים שיווקיים אינה מספיקה. עליך לייצר תנועה קבועה באתר, להוסיף מאמרי תוכן איכותיים כל הזמן ולייצר פעילות כמו מבצעים מיוחדים, עדכונים על מוצרים וחידושים בתחומים רלוונטיים ועוד, ככל העולה על רוחך. ככל שהתוכן יותר איכותי ואמין – הרי זה משובח.

תכנון תקציבי

הדבר החשוב ביותר הוא להקפיד שתזרים המזומנים שלך יהיה מאוזן כל הזמן, שכן ללא מקורות מימון לא תוכל לבצע עסקאות ולייצר מוצרים. אחת הבעיות שצצות כשמנסים לשמור על תזרים מזומנים מאוזן וחיובי היא צ'קים דחויים, שמותירים את קופת העסק ריקה גם אם התבצע מספר רב של עסקאות מוצלחות. עבודה עם צ'קים דחויים יכולה להוות תנאי תשלום עדיפים עבור לקוחותיך, שיעדיפו לבצע את העסקה אצלך ולא בחברה גדולה שאינה מאפשרת תנאי תשלום נוחים. ברם, עליך לדאוג שהכסף יזרום לקופת העסק בזמן. נכיון צ'קים יפתור את המכשול שבעבודה שלך עם צ'קים דחויים, ויכניס את הכסף לחשבונך, בניכוי עמלה. בית מאור היא חברה מוסמכת ומפוקחת על ידי המדינה, המבצעת ניכיון צ'קים עבור כל סוגי העסקים במקצועיות, ביעילות ובמהירות.
לפרטים נוספים התקשר לטלפון 03-5180791 ואחד מנציגינו ישמח לעמוד לשירותך.

/ 5.

לכניסה לאזור האישי, הזינו אימייל וסיסמא: